Miten pm MARIN sai koronatestituloksen näin nopeasti, minulla kesti viikon?
Kommentit (42)
Kaikesta sitä jaksetaan valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös esim sairaalahenkilökunta saa testin saman tien ja tulokset viimeistään seuraavana päivänä. Tällä tavalla varmistetaan, että testaajia riittää ja ettei sairaaloissa lähde leviämään.
Pm on myös sellaisessa roolissa, ettei noin vain voi saikulle jäädä tai tartuttaa muita ministereitä. Silloin voisi olla asiat vieläkin huonommin.
Mä olen kriittinen työntekijä (lasten sydänsair), neljättä päivää odottelen vastausta.
Muttä kyllä presidentti ja pm ja puolustusvoimien pomo ovat ykkösenä tärkeydessä.
Minä olen laikkarina sairaalassa ja pääsin testiin samana päivänä ja sen päivän aikana tuli myös vastaus.
Mulla meni noin 15h tuloksen saamiseen työterveyden kautta.
Mehiläisen Hernesaaren näytteenottopaikka on ajautunut kaaokseen – Tunteja jonottaneita lähetettiin pois.
Pm Marin ja kumppanit marssivat OHI!
Eduskunnan työterveyshuollossa pm kävi. Meidänkin tth antaa vastauksen vuorokaudessa. Sinä et ilmeisrsti ole kansanedustaja etkä pääministeri, joten ei sinun kuulukaan heidän työterveyteen päästä.
Mitä hemmetin valitusta taas-arvosta? Työterveyshuolto on yksi asia, julkinen puoli taas toinen. Työnantajasta se on kiinni, mitä työterveys kattaa ja mitä ei. Valita pomollesi.
Koska tuloksesta valehdellaan kansalle, varmasti sillä on korona mutta heti kiirehdittiin julkaisemaan ettei muka ole. Testi ei noin nopeasti voi valmistua, siksi tietää valheeksi. Olisi huonoa mainosta SDPlle jos kansa tietäisi että PM joka yrittää määräillä kansaa, itse ei noudata varovaisuutta.
Jos kysyt ihan vakavissasi, niin asema. Vaikka sinäkin ap olet tärkeä, et kuitenkaan ole vastuussa maamme asioiden hoitamisesta. Ei pääministerin sijaistaminen ole sama-asia kuin minkä tahansa muun työn. Samoin liikkuu piireissä, jossa ei voi tautia levittää. Mietipä tilannetta, jossa tartuttaisi vaikkapa useamman muunkin ministerin ja kriittisessä asemassa olevan virkamiehen. Ei tällaisessa tilanteessa ole varaa alkaa säätämään ja sähläämään kuka hoitaa milloin minkäkin homman ja miten saa tiedot ajantasalle ym. Tässä ei siis ole kyse tasa-arvosta, vaan maamme ja kansalaisten asioiden hoitamisen sujumisesta ja järjen käytöstä. Ette mitenkään voi verrata itseänne pääministeriin, ihan älytön ajatuskin. Ihmisarvo on kaikilla toki sama, mutta se on ihan toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haloo, ihan okei, että Suomen pääministerin testi menee jonon ohi.
Kaupan kassakin tekee tärkeämpää työtä kuin maata tuhoava Toveri Sanna.
Tämä nyt taas on sitätyypillistä kokkaripersuilua. Tosin totta on, että yrityksissäkään ei kukaan huomaa jos johtaja on hetken tai pidempäänkin poissa, mutta jos siivoja ei tee työtään niin ongelmissa ollaan. Silti jollekin yhdelle urpolle maksetaan palkkoja joilla voisi palkata tuhansia siivoojia
No olihan Sanna Marinin lyhyestä kesälomastakin jatkuva poru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse troillailet täällä harva se päivä kuinka kassatyttö-Sanna tekee sitä ja kassatyttö-Sanna tekee tätä. Nytkö hän ei olekaan yhtä tärkeä kuin kaupan kassa? Koita jo päättää!
Vierailija kirjoitti:
Koska tuloksesta valehdellaan kansalle, varmasti sillä on korona mutta heti kiirehdittiin julkaisemaan ettei muka ole. Testi ei noin nopeasti voi valmistua, siksi tietää valheeksi. Olisi huonoa mainosta SDPlle jos kansa tietäisi että PM joka yrittää määräillä kansaa, itse ei noudata varovaisuutta.
Onko tämä taaas niitä putskutrolleja?
Vai avohoitopotilas foliohattu päässä?
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan siksi, että pm vip-henkilönä pääsee jonon ohi ja sinä et pääse.
Juurihan vähän aikaa sitten täällä sote-alalla työskentelevät väittivät kivenkovaan ettei mitään priorisointeja harrasteta yhteiskunnallisen aseman perusteella. Ikinä. Piste.
...uskoo ken haluaa...
Tässä on väestönosaan kuuluva yksilö joiden kuuluu ottaa korona vastaan jotta saadaan laumaimmuniteetti. Ihmeellistä vastuun pakoilua taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt taas on sitätyypillistä kokkaripersuilua. Tosin totta on, että yrityksissäkään ei kukaan huomaa jos johtaja on hetken tai pidempäänkin poissa, mutta jos siivoja ei tee työtään niin ongelmissa ollaan. Silti jollekin yhdelle urpolle maksetaan palkkoja joilla voisi palkata tuhansia siivoojia
No olihan Sanna Marinin lyhyestä kesälomastakin jatkuva poru.
Sillähän on lomaa jatkuvasti noilla avustajamäärillä.
Niin se vaan on, että toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset näissä terjveysasioissakin, kuin vanhassa kommunistisessa Neuvostoliitossa ikään.
Eteenpäin SDP:n viitoittamaa epätasa-arvoista tietä.
Vierailija kirjoitti:
Mehiläisen Hernesaaren näytteenottopaikka on ajautunut kaaokseen – Tunteja jonottaneita lähetettiin pois.
Pm Marin ja kumppanit marssivat OHI!
Miksi nämä kumppanit marssivat näytteenottopaikan OHI?
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan on, että toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset näissä terjveysasioissakin, kuin vanhassa kommunistisessa Neuvostoliitossa ikään.
Eteenpäin SDP:n viitoittamaa epätasa-arvoista tietä.
Eiköhän demarit ole ajaneet työterveyshuoltoa aikojen alusta asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan siksi, että pm vip-henkilönä pääsee jonon ohi ja sinä et pääse.
Juurihan vähän aikaa sitten täällä sote-alalla työskentelevät väittivät kivenkovaan ettei mitään priorisointeja harrasteta yhteiskunnallisen aseman perusteella. Ikinä. Piste.
...uskoo ken haluaa...
Et ole koskaan työterveyshuollosta kuullut?
Kaikissa asioissa ei voi olla tasa-arvoinen.
Tämän valtakunnan avainhenkilöiden, johtajien, terveys on ikävä kyllä arvokkaampi kuin rivikansalaisen, etenkin jos tämä ei toimi kriisiajalla erittäin tärkeissä tehtävissä (sairaan- ja terveydenhuolto, perusinfrastruktuuri, sähkön ja lämmön tuotanto).
Luuletteko, ettei esimerkiksi Iso-Britannian kuninkaallisilla ole leegiota omia henkilääkäreitä, jotka keskittyvät kruunupäiden terveenä ja elossa pitämiseen?
Voi, eikö sulle työnantaja ole järjestänyt kattavaa työterveyshuoltoa? Vai onko sulla edes töitä?