Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos menet kylässä vessaan ja siellä on

Vierailija
28.08.2013 |

vino pino aikakauslehtiä hyllyllä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että perheessä tykätään lukemisesta. Meillä on lehtiä ja joskus myös erilaisia oppaita tai opiskelulukemista vessassa. Ei ole ummetusta, eikä ripulia ollut ainakaan puoleen vuoteen kenelläkään perheessä. :D

Vierailija
42/51 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ärtynyt suoli ja joskus voi mennä lähemmäs puoli tuntia vessassa ja silloin mielelläni neulon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 16:27"]

Hetkinen... missä kohdassa ap kertoi oman suhtautumisensa vessalukemiseen? Ainakaan aloitusviestissä ei semmoista mainista. Ajattelin vain, kun jokunen kirjoittaja on kirjoittanut siihen sävyyn, että ap jotenkin paheksuisi vessalukemista.

[/quote]

Niin, en minä ole ottanut mitään kantaa asiaan. Katselin vain yhtä asunnon myynti-ilmoitusta netistä ja siellä törmäsin tuollaiseen pinoon. Ajattelin kysyä, mitä mieltä palsta on.

ap

Vierailija
44/51 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että tuokohan isäntä tai emäntä jossain vaiheessa noita lehtiä keittiön ruokapöydälle luettavaksi, jos ei ehdi vessassa lukea koko lehteä....

Vierailija
45/51 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kestää toimitus pari minsaa mutta ehtiihän siinä ajassa vaikka kolumnin lukemaan.

Vierailija
46/51 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä niitä lehtiä pidetään, jos ei vessassa? Kannan kaikki lehdet joko lehtikeräykseen tai vessaan, meillä ei lehdet loju pitkin poikin kämppää enkä halua mitään rumia lehtitelineitä nurkkiini.

Vierailija
47/51 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 20:14"]

mieheni lukee ja olen sitä aina ihmetellyt. vastausta ei osaa itsekkään sanoa. meillä ne lehdet sitten ovat piilossa ja sieltä suoraan roskiin(keräykseen ;) )

[/quote]miks peukku alas

Vierailija
48/51 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä siivoamassa toimistoa. Siellä tietysti oli myös vessoja siivottavana. Huomasin,että yhdessä miesten vessassa oli pöntön taakse piilotettu cosmopolitan-lehti. Annoin sen olla mutta seuraavalla viikolla oli uudempi numero piilossa :D Oakkohan sitä vessaa oli tarkkailla. Olin niin utelias. Ei sitä kukaan nainen käyttänyt joten joku mies niitä cosmojaan siellä lueskeli.

Vierailija
49/51 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 17:08"]

Mitenköhän hitaita lukijoita jotkut tähän ketjuun kommentoineet ovat, kun eivät tajua miten joku ehtii lukea vessassa? 

[/quote]

Ei se lukunopeudesta kiinni, vaan ihan siitä, ettei vessassa tartte keksiä ajanvietettä, kun siellä asioidaan sen verran nopeasti. Lukeminen on kivaa, kun voi keskittyä lukemaansa, eikä vain hutaista pikapikaa jonkun pienen pätkän jostain artikkelista. Oletettavasti nämä lueskelijat istuvat siis huussissa huvikseen, kakka on tullut jo ajat sitten. Surffailu ja viestittely pöntöltä käsin taas kuulostaa...noh, ihan pöntöltä. 

Vierailija
50/51 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkusisko söi lapsena vessassa. Siis istui pöntöllä ja söi voileipää samalla kun kakkasi...Itse selaan päivän postin (wc heti ulko-oven vieressä eteisessä) joka päivä vessakäynnillä.

Vierailija
51/51 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 21:12"]

Ajattelisin, että tuokohan isäntä tai emäntä jossain vaiheessa noita lehtiä keittiön ruokapöydälle luettavaksi, jos ei ehdi vessassa lukea koko lehteä....

[/quote]

Missä sä peset hampaat?