Nordea alkaa veloittaa verkkopankin käytöstä 7,50€/kk
Jos ei ole 19-25v, asuntovelallinen tai korkeakouluopiskelija.
Sairaat hinnat!
Kommentit (177)
Onko aloittajan pointti kenties se että kaikki pitäisi ilmaiseksi järjestää? Kaheli.
Vierailija kirjoitti:
missä pankissa halvimmat palvelumaksut?
S pankkiin jos maksat kerran satasen osakkuudesta sen jälkeen ei palvelumaksuja näy kuin poikkeustoimilla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksiko niiden pitäisi tehdä kaikki? Pitää mm. turvalliset nettipankit, tunnistautumiset ja mobiilisovellukset olemassa? Ymmärrättekö että tuo kaikki maiksaa aivan älyttömästi.
Ulkopuoliselle tuo kaikki varmasti näyttäytyy varmasti juuri noin. Ei normi sukankuluttaja ymmärrä, että kehittäminen ja ylläpito maksaa. Lisäksi pankki on liikelaitos, jonka tehtävä on tuottaa omistajilleen tulosta. Ei hyväntekeväisyysjärjestö.
Vierailija kirjoitti:
Pankkitoiminta ei ole mitään hyväntekeväisyyttä. Jostain heidänkin pitää tulonsa saada tai pankkitoiminta ei ole kannattavaa liiketoimintaa.
Eiköhän ne omansa saa, kun saavat ilmaiseksi pitää mun ja muiden rahoja pankissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankkitoiminta ei ole mitään hyväntekeväisyyttä. Jostain heidänkin pitää tulonsa saada tai pankkitoiminta ei ole kannattavaa liiketoimintaa.
Eiköhän ne omansa saa, kun saavat ilmaiseksi pitää mun ja muiden rahoja pankissaan.
Minkäskokoisia summia siellä sitten pidät?
Miten niin alkaa? Ovat kiskoneet minulta tuota samaa hintaa jo useamman vuoden. Siksi jätin koko paska pankin ja vaihdoin S-pankkiin, eipä mene enää maksuja tai mitään!
Te ketkä ihmettelette palvelumaksujen, kun pitää itse laskutkin maksaa: Ihanko tosiaan mieluummin ihmiset kiikuttaisi paperisia laskuja pankkiin jonkun toisen maksettavaksi ja tutkisivat sitten itse tilitiedoista paperisena, että onko laskut maksettu ja onko rahaa tilillä ostaa mitään parin päivän päästä? Pankit kehittää ja ylläpitää palveluita, jotta ei tarvi kantaa pinkkaa käteistä aina mukana, vaan kortit ja puhelinkin toimii maksuvälineenä, e-laskut voi mennä suoraan tililtä ettei mitään tarvi itse näpytellä vaan pankin konesalit hoitaa itse ja lisäksi Ne pyrkii pitämään ne rahat turvassa, ettei kuka tahansa pääse niitä pankkitietoja hakkeroimaan. Toki parempaa palvelua varmasti vielä monessa jutussa pitää kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Osuuspankki on osuuskunta, jonka tarkoitus ei ole voitonteko vaan pankkipalvelujen tuottaminen sen jäsenille.
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko tämä myös premium-asiakkaita?
Ei koske. Kulta ja platinakorteista veloitetaan 0-1 euron käyttömaksu kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Moni vanhus on nyt jo aivan helisemässä kun eivät osaa käyttää verkkopankkia. Mistään mobiilista nyt puhumattakaan!
Tuollaisia löytyy varmasti jostain Forssasta tai Nurmeksesta.
Mitä tuollainen edes rahalla tekee.Kaikki tuntemani alle 75 vuotiaat ovat käyttäneet internet:iä jo 40 vuotta.
No, me ei tunneta. Oon 47-vuotias. Nettiä käytin ekaa kertaa yliopistolla n. 25 vuotta sitten. Kotioloissa n. 22 vuotta sitten.
Koulutukseltani olen lääkäri, ja nykyään käytän nettiä ja tietokonetta päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Oli kannattavaa liiketoimintaa kunnes jäi kiinni rahanpesusta. Palvelumaksuja nostetaan sakkomaksun takia. Kummasti köyhiltä kysytään kaiken maailman paperit ja todistukset, mutta pimeästi rikastuneilta ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
S-Pankki on maksuton, jos ei ole lainoja tai jos kortin credit-puolen käytöstä ei ehdi muodostua laskua.
Tosi härskiä porukkaa täällä liikkeellä. Pitäisi kokonaisia yrityksiä pitää pelkällä pyhällä hengellä pystyssä ja olla ottamatta mitään maksua mistään palvelusta. Ilmaseks vaan kaikki. Ihmisillä niin menee kelat ja kaupalliset yritykset (ja jumalauta ihmisten elinkeinot sekaisin). Kaikki pitäis vaan jostain taikapilvestä tulla puff taikasauvalla ja kaikilla on johtajan liksa vaikka vain pieree omalla kotisohvalla tietämässä asioista joista ei oikeastaan tiedä yhtään mitään. Parempi olisi kun teille ei edes sitä tiliä myönnettäisi.
Paitsi että se on tulossa? Oottakaa about 4-6 vuotta niin te lortit ette edes saa sitä tiliä josta valitatte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuuspankki on osuuskunta, jonka tarkoitus ei ole voitonteko vaan pankkipalvelujen tuottaminen sen jäsenille.
Jep, jep. Sanoisin kuitenkin, että ei sielläkään ole ilmaista pitää rahoja. Lisäksi on Osuuspankkien määrä maaseudulla vähentynyt reilusti , että ei kyllä ole mikään hyväntekeväisyyslaitos kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nordea on pahempi kuin Verovirasto.
Ei voi verrata, sillä Vero sentään palvelee ja hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia löytyy varmasti jostain Forssasta tai Nurmeksesta.
Mitä tuollainen edes rahalla tekee.Kaikki tuntemani alle 75 vuotiaat ovat käyttäneet internet:iä jo 40 vuotta.
Älä ole naurettava. Netin käyttö alkoi 90-luvun lopulla ja nettipankit tulivat 2000-luvulla.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S pankkiin jos maksat kerran satasen osakkuudesta sen jälkeen ei palvelumaksuja näy kuin poikkeustoimilla.
Osuuspankkiin riitti, kun makso euron. Nyt sekin tosin on varmaan sen 100 euroa.
Netflix maksaa enemmän kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Op myös ilmoitti että palvelumaksut muuttuu syksyllä. Tympäsi niin etten viitsinyt katsoa paljonko. Mistä ne veloittaa ? Itse pitää kaikki maksut näpytellä .
Varmaan veloittavat siitä että on mihin näpytellä. Ei se verkkopankin suunnittelu ja ylläpito ilmaista ole.
Auttakaa tyhmää. Jos lataa sen mobiilisovelluksen niin siirtyy automaattisesti siis mobiili plus asiakkuuteen eli maksut tipahtaa 4€/kk? Pääseekö silti verkkopankkiin jos on tarve vai pitääkö se sulkea jotenkin tai jotain :D