Nordea alkaa veloittaa verkkopankin käytöstä 7,50€/kk
Jos ei ole 19-25v, asuntovelallinen tai korkeakouluopiskelija.
Sairaat hinnat!
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä palvelumaksuja oikein maksetaan?
Asiakaspalveluun soittaminen, jos sinne pääsee, on maksullinen. Konttori on auki ehkä kerran viikossa. Käteistä ei saa nostettua.
Tunnuslukusovelluksen uudelleen avaamista varten saa keskustella robotin kanssa joka ei ymmärrä kysymystä ja lopputuloksena joutuu sitten soittamaan asiakaspalveluun jossa kehotetaan menemään lähimpään Nordean konttoriin joka ei ole auki tai jos on niin sinne täytyy varata aika jonka saa kahden viikon päähän just sille ainoalle päivälle kun se konttori on auki just siihen aikaan kun on joku pakollinen työjuttu tai hammaslääkäri mikä sovittu kuukausia sitten.
Että mistä palvelusta siis maksetaan?
No siitä verkkopankista. Vai väitätkö, ettei ole kätevä palvelu, joka helpottaa elämääsi?
Mobiilipankki on kätevä, verkkopankkia en ole käyttänyt enää ollenkaan.
On varmaan verkkopankkikin kätevä juu, hinta ei vaan niin kätevä. 7,5e/kk että voin katsoa tilin saldoa, maksaa laskuja ja siirtää rahaa tililtä toiselle.
Oon osuuspankin omistaja-asiakas enkä oo ikinä maksanu mitään palvelumaksuja. Sen lisäksi saan vakuutuksista alennusta.
Vierailija kirjoitti:
Oon osuuspankin omistaja-asiakas enkä oo ikinä maksanu mitään palvelumaksuja. Sen lisäksi saan vakuutuksista alennusta.
Tarkistapa vielä sieltä verkkopankista bonustietojen kohdalta, oletko maksanut palvelumaksuja, vai onko ne katettu kertyneistä bonuksista. Sehän ei näy tiliotteella, jos palvelumaksut on kuitattu bonuksilla.
Noilla Katetaan R Väisäsenkin velat kollektiivisesti ja hän saa pitää kotinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistapa vielä sieltä verkkopankista bonustietojen kohdalta, oletko maksanut palvelumaksuja, vai onko ne katettu kertyneistä bonuksista. Sehän ei näy tiliotteella, jos palvelumaksut on kuitattu bonuksilla.
No tottakai ne on kuitattu bonuksilla.
Vierailija kirjoitti:
missä pankissa halvimmat palvelumaksut?
S-pankissa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeää asiakasvalintaa. Haluavat että köyhimmät vaihtavat pankkia.
Tunnen henkilön, joka ei CP-vammansa takia pysty käyttämään mobiilipankkia, mutta koneen näppiksen käyttö onnistuu. Tällä henkilöllä ei ole siis edes mahdollisuutta valita mobiilipankkia, joka on vähän halvempi eli 4€ kuukaudessa. Pitäisikin kysyä miten tuota asiaa on ajateltu.
Mobiilipankin hinta nousee sitten aikanaan.
Milloin tulee mahdolliseksi maksaa Apple Paylla tai jollain muulla nuo laskut? Tympäisevää muutenkin asioiden noissa pankeissa, jos sinne on asiaa. Aito 100% verkkopankki voisi olla seuraava liike. Kumma, että pankkitoiminta on pysynyt näinkin pitkään perinteisten toimijoiden käsissä Suomessa.
Mulla on Nordeassa ollut sivutili varmaan 10v. Tyrkyttivät silloin kun Stockan luottokortti muuttui Nordea Mastercardiksi. Tarvitsen pankkitunnuksia siihen, että voin operoida tuota luottokorttia: perusasetukset on, että käyttö vain Suomessa sallittu ja nettikäyttö ei sallittu. Jos on tarve käyttää netissä tai ulkomailla, niin käyn ruksimassa oikeuden siksi aikaa kun tarvis ja sitten taas takaisin.
Mulla on sillä tilillä alle euro rahaa, joten eivät voi ottaa palvelumaksuja eikä ne kerry mihinkään. Koskaan ei ole tullut huomautusta. Voin siis käyttää palvelua ilmaiseksi.
Eikö palvelun pitäisi parantua samalla kun palvelumaksut nousevat? Mitä palvelua pankki nykyään tarjoaa? Laskutkin pitää maksaa itse omalla koneella.
Miksi joku käyttää jotain muuta kuin mobiilipankkia, tälläisiltä pitäi periä vähintään 100 € kuukaudessa ja antaa muille veloituksetta.
Yritykset, joutuvat käyttämään verkkopankkia sen ymmärrän, mutta ei todellakaan yksityisasiakas.
Vierailija kirjoitti:
Danskebankissa myös mitä köyhempi, sitä kalliimmat palvelumaksut. 6,80 euroa / kk.
Mulla menee danskessa 8€/kk ja jos käy automaatilla ni 50 senttiä per nosto. Oonkin pikkuhiljaa siirtymässä kokonaan s-pankkiin.
Moni vanhus on nyt jo aivan helisemässä kun eivät osaa käyttää verkkopankkia. Mistään mobiilista nyt puhumattakaan!
🇺🇦🇮🇱
Vanhuksille ikävä juttu, mutta muille ei niinkään, sillä eikö palvelumaksu tipahda neljään euroon/kk, kun ottaa mobiilipankin käyttöön? Kätevämpihän tuo muutenkin on laskujen maksuun.
Olkaa Nordean avainasiakkaita (tilillä yli 100 000€), niin on ilmaista.
Kaffepulla kirjoitti:
Moni vanhus on nyt jo aivan helisemässä kun eivät osaa käyttää verkkopankkia. Mistään mobiilista nyt puhumattakaan!
Tuollaisia löytyy varmasti jostain Forssasta tai Nurmeksesta.
Mitä tuollainen edes rahalla tekee.
Kaikki tuntemani alle 75 vuotiaat ovat käyttäneet internet:iä jo 40 vuotta.
Älkää tulko spankkiin. Neki sitte rahastaa lopulta
Välillä kyllä ihmettelen näitä Nordeaa haukkuvia viestiketjuja. Vanhemmillani on tilillä paljon rahaa ja heillä tilinhoitomaksu lähemmäs kymppi kuussa. Pankkina Säästöpankki.
Meillä Nordea ja tilillä vähemmän kuin vanhemmillani. Kuulumme Nordean kultapossukerhoon, emmekä maksa mitään. Huonoja kokemuksia ennen Nordeaan liittymistä on Danskesta ja Lähitapiolasta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö palvelun pitäisi parantua samalla kun palvelumaksut nousevat? Mitä palvelua pankki nykyään tarjoaa? Laskutkin pitää maksaa itse omalla koneella.
Asuntovelallisten korot ovat niin alhaiset, että jollain pankkien on katettava lähes negatiiviset asuntolainan korot. Toinen tapa on palvelumaksut ja toinen on (mieluiten) omien rahastojen myyminen ja niistä kertyvät hallinnointi- ym. palkkiot.
Ilmaiseksiko niiden pitäisi tehdä kaikki? Pitää mm. turvalliset nettipankit, tunnistautumiset ja mobiilisovellukset olemassa? Ymmärrättekö että tuo kaikki maiksaa aivan älyttömästi.
Ei kai nettisivujen pitäminen ilmaistakaan ole tai jonkun äpin.