Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kokoomus julkaisi listan: Näillä toimilla yli 100 000 työpaikkaa – Työttömyysturvan tasoa laskettava, asumistuen korotukset jäihin"

Vierailija
19.08.2020 |

Noniin, taikureilla on ratkaisu työttömyyteen!

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/kokoomus-julkaisi-listan-nailla-toimil…

Kommentit (470)

Vierailija
1/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuen jäädyttäminen on erinomainen ratkaisu. 

Vierailija
2/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokoomuksen työllisyyspaketti koostuu yhdeksästä kokonaisuudesta. Puolue ehdottaa muun muassa perhevapaauudistusta, varhaiskasvatusmaksujen laskemista, terapiatakuun toteuttamista sekä yli 75-vuotiaiden niin sanottua superkotitalousvähennystä. Lisäksi puolueen ehdotuksiin kuuluu työn verotuksen miljardiluokan kevennys, mutta myös työttömyys- ja sosiaaliturvan heikennyksiä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi kansainvälisen rekrytoinnin lisääminen vähentäisi suomalaisten työttömyyttä?

Vierailija
4/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli työttömyysturvaa alentamalla tulee työpaikkoja lisää...

Mielenkiintoinen ajatus; miksiköhän meillä sitten edes on koko työttömyysturvaa? Jos sitä ei olisi kaikki työttömät olisi töissä, niinkö?

Urpo-Orpo vauhdissa 😂

Vierailija
5/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiotismia.

Vierailija
6/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen koko ajan työtä, ei vain natsaa. Kiitos mutta valintamme ei kohdistunut sinuun. 

Kokoomus haluaa rankaista siitä ettei saa työtä, vaikka hakee sitä jatkuvasti. Kokoomus kuvittelee että rankaisemmalla työtöntä syntyy työpaikkoja.

Vierailija
7/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä se motivoi kun ensin jaetaan miljardeja eteläeurooppaan ja sitten annetaan raippaa omille kansalaisille.

Vierailija
8/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyysturvan heikentäminenhän toisi toki työkykyni takaisin kuin taikaiskusta :(

Vierailija
9/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok... Mitäs, ja tää on siis vaan ihan idea, mutta jos vaikka nää nerot keksisi miten tehdä TYÖPAIKKOJA! Olisiko se mitään? Kun ei se köyhä keskity muuta kuin selviämiseen ja ruuan etsimiseen. Tutkimuksetkin osoittaa, että köyhyys laskee älykkyysosamäärää keskimäärin 14 pistettä. Miten ne luulee että tyhmä ja nälkäinen työllistyy vieläpä olemattomaan työpaikkaan?

Vierailija
10/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naurettava puolue.

Vierailija
11/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen kuullut tuosta, että ostovoimaa pienentämällä palveluyhteiskunta alkaa kukoistamaan. Palkanalennukset toimivat myös taloutta virkistävästi.

Vierailija
12/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heillä näyttää olevan perusajatuksena se, että työttömät ovat lähtökohtaisesti vain työtä vältteleviä loisia, jotka täytyy erilaisilla pakkokeinoilla häätää pois koloistaan työtä tekemään? Aika ikävä näkemys jos minulta kysytään.

Vierailija
13/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan edesauttaisi aivovuotoa. Ei ihmiset tyhmiä ole 🙄

Vierailija
14/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä olen kuullut tuosta, että ostovoimaa pienentämällä palveluyhteiskunta alkaa kukoistamaan. Palkanalennukset toimivat myös taloutta virkistävästi.

No niinpä. Olen saanut käsityksen, että kokoomuksen riveissä on paljon korkeakoulutason kaupallisen koulutuksen saaneita, mutta eipä sitten vissiin olekaan. Edes merkonomeja.

Vierailija
15/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumistuen jäädyttäminen on erinomainen ratkaisu. 

Asumistuen lopettaminen piristäisi asuntomarkkinoita. Samalla voitaisiin lopettaa muutkin tuet. Yritystuet,maataloustuet jne. Verotusta voitaisiin nostaa esim. viinavero +200% ,polttoainevero +300% ja kiinteistövero +400%.

Siitä se lähtee.

Ps. samalla otetaan maahan 1,8 miljoonaa insinööriä.

Vierailija
16/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tarjotaan sitä "paikallista sopimista." Senhän on tänä kesänä todettu toimivan niin tavattoman hienosti marjatiloilla.

Vierailija
17/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin jotain konkreettista ja vaikuttavaa. Vastaavaan ei nykyhallitus tai persut pysty.

Vierailija
18/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asumistuen jäädyttäminen lisää työpaikkoja?

Vierailija
19/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa mitään muita tukia kuin työmarkkinatuen (olen siis ollut viimeisen 10 vuotta pätkätyötön eli työpätkien välissä on ansiosidonnaisen päivätkin jo menneet) ja nyt ihan mielenkiinnosta haluaisinkin tietää, että kuinka se luo työpaikan tai useampia että tuosta saamastani 500 eurosta napattaisiin vaikka 100 euroa pois?

Meinaan siis, että työhaluisena olen valmis lahjoittamaan samantien sen satasen vaikka Hurstille kunhan vaan tuo rahallinen menetys luo minulle normipalkallisen työpaikan eli joku kokoomuslainen/kannattaja on nyt hyvä ja kertoo kuinka tuo temppu tehdään heti tänään.

Vierailija
20/470 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kävi silloin kun alennettiin yhteisöveroa?

Piti synnyttää työpaikkoja, mutta menikin osinkoihin.

Mielestäni nämä samat perusteet työpaikkojen synnyttämiseksi pitäisi unohtaa, koska niin ei tapahdu.