Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako S-etukortin liitettyä jo olemassa olevaan S-pankin tiliin?

Vierailija
19.08.2020 |

Minulla on kaksi eri pankkitiliä s-pankissa. Molempiin on s-pankki visa debit -kortti. Ajattelin säästää kortti- ja palvelumaksuissa, ja hommata s-etukortti visa debitin.

Tarviikohan molemmille tileille oman kortin, että pääsee kummankin tilin palvelumaksuista? Ja voiko olemassa olevan tilin yhdistää s-etukorttiin, ettei tarvi avata uutta tiliä? Toivon mukaan tällainen mahdollisuus annetaan siinä, kun Osuuskaupan asiakkaaksi vaikka verkossa hakeudutaan, mutta en päässyt vielä niin pitkälle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene S-pankkiin kysymään, henkkari mukaan.

Vierailija
2/4 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilejä saa olla useampina eivätkä ne asiakasomistajana maksa mitään. Korttia ei tarvitse olla jokaisessa. Tuohon en osaa sanoa mitään että avataanko asiakasomistajuutta hankitatessa uusi tili, mutta ainakin etujen maksutiliä pystyy vaihtamaan sen tilin tiedoissa, jonne bonusten haluaa tulevan. Ylimääräisiä tilejä on myös helppo lopettaa. (Korteista en ole varma pystyykö lopettamaan itse, mutta ainakin viestillä asiakaspalveluun, tilinkin voi lopettaa viestillä.) Ja senkin pystyy muuttamaan itse, mihin tiliin maksukortti on sidottu.

Eli vaikka jonkun hölmön logiikan seurauksena avattaisiinkin uusi tili, niin ei sitä ole pakko ottaa käyttöön, vaan bonukset voi ohjata toiselle tilille ja lopettaa tarpeettoman tilin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tili ja kortit on ilmaisia. Toki sen osuuskuntamaksun maksoin bonuksista ensin.

Vierailija
4/4 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kyllä olla mahdollista. Esim. meidän taloudessa on mulla, lapsella ja miehellä omat S-tilit ja bonustili on erikseen (eli kaikkien kerryttämät bonukset menevät samalle tilille). Eli kyllä siellä on mahdollista tehdä kaikenlaisia säätöjä, meilläkin vaihdettiin nimittäin tuota etujen maksutiliä jossain vaiheessa.

Tosin mulla on kaksi erillistä korttia, toinen sinne bonustilille (en käytä) ja toinen omalle tililleni. Maksan siis omalta tililtäni kaikki ostokset, mutta bonukset kertyy yhteiselle tilille.