Jos pääministerin lapsi ei palaa päiväkotiin, miksi meidän muiden pitää riskeerata lapsemme?
Vaaditaan yhteiskunnalta turvallisia päiväkoteja, joissa lapset eivät voi altistua koronalle. Kaikki voitava on tehtävä, että päiväkodeissa ja kouluissa ei tapahdu enää yhtään korona-altistusta.
Kommentit (24)
Ei teidän muidenkaan tarvitse viedä lastanne päiväkotiin, jos ette halua.
Jos päiväkodit ja koulut eivät ole niin turvallisia, että pääministerikään ei voi luottaa lastaan päiväkodin hoitoon. Niin miten me kansalaisetkaan voimme?
Olenkin harkinnut sitä.
Jos pääministeri ei uskalla viedä lastaan päiväkotiin, se on osoitus siitä, että päiväkodit eivät ole tällä hetkellä turvallisia.
Millainen yhteiskunta pitää käynnissä instituutiota, joka ei ole lapsille turvallinen?
Pääministerin vastuulla on yhteiskunnan turvallisuuden takaaminen,
En ole koskaan ajatellut, että minun olisi pakko viedä lastani päiväkotiin olipa koronaa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ajatellut, että minun olisi pakko viedä lastani päiväkotiin olipa koronaa tai ei.
Ajan tässä takaa sitä, että ensisijaisesti päiväkodeille Ja kouluille pitäisi antaa keinoja, jotta korona-altistumista ei tapahtuisi. Pelkkä käsien pesu ei nyt ilmeisesti ole riittävä keino.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, ettei palaisi sitten, kun on terve taas?
En tiedäkään. Veikkaan, että pääministerin ”koronaoireet” johtavat siihen, että hän ei voi laittaa lasta enää päiväkotiin, koska sieltä voi saada flunssan. Jolloin me muutkaan emme voi pitää päiväkoteja turvallisina paikkoina.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, ettei palaisi sitten, kun on terve taas?
Niinpä! Mistä ihmeestä ap on saanut käsityksen, että Emma ei palaa päiväkotiin, kun nuha on ohitse?
Se lapsihan on päiväkodissa paitsi tietysti sairaana, jolloin on kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan tässä takaa sitä, että ensisijaisesti päiväkodeille Ja kouluille pitäisi antaa keinoja, jotta korona-altistumista ei tapahtuisi. Pelkkä käsien pesu ei nyt ilmeisesti ole riittävä keino.
Siitä vaan ideoita keksimään. Onko yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Olenkin harkinnut sitä.
Jos pääministeri ei uskalla viedä lastaan päiväkotiin, se on osoitus siitä, että päiväkodit eivät ole tällä hetkellä turvallisia.
Millainen yhteiskunta pitää käynnissä instituutiota, joka ei ole lapsille turvallinen?
Pääministerin vastuulla on yhteiskunnan turvallisuuden takaaminen,
Ohisalo on turvallisuus-ministeri ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Päiväkodistahan se Marinin flunssa oli tullut.
Böörn outista
Zinc
Haluaako ap nyt päiväkodit sellaisiksi että sinne voi kiikuttaa lapsensa kun itse on kipeänä kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan ideoita keksimään. Onko yhtään?
Mutku muiden vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako ap nyt päiväkodit sellaisiksi että sinne voi kiikuttaa lapsensa kun itse on kipeänä kotona?
Ei, vaan ap haluaa päiväkodit kiinni ja kaikki vanhemmat neljän seinän sisään vuodeksi lasten kanssa siten, että valtio maksaa viulut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on idea. Suljetaan näiden lapset jotka itse kipeänä koko päivän ajaksi ilmatiiviiseen laatikkoon. Pysyy päikky turvallisena kun eivät kanna tauteja tarhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ap haluaa päiväkodit kiinni ja kaikki vanhemmat neljän seinän sisään vuodeksi lasten kanssa siten, että valtio maksaa viulut.
Kuinka paljon ap on valmis maksamaan veroja?
Ehkä pääministerimme on vastuullinen aikuinen eikä vie lasta päiväkotiin jos perheessä on yksikin hengitystieoireista kärsivä?
Sillähän se päiväkotien turvallisuus taataan, että sinne ei viedä oireilevia lapsia, eikä lapsia joiden perheessä joku oireilee.
Hanki sitten lapselle hoitaja tai jää itse kotiin hoitamaan.