Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hs: Sdp romahtaa gallupeissa, Perussuomalaiset suurin nousija!

Vierailija
19.08.2020 |

https://www.verkkouutiset.fi/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-ja-vihreat…

Rahan jakaminen ulkomaille ja pimittävä tiedotuslinja käyvät kalliiksi sdp. Lle.
Työlliayystoimia on pantattu vuosi, on vain näkymiä, avustajia ja työryhmiä, tiekarttoja.
Ei sovi Suomeen vasemmiston ryhmätyöpolitiikka. Halutaan päätöksiä ja avointa tiedotusta. Kaikessa tiedottamisessa on ihmeellistä pimitystä ja salailua, pieniä asioita salataan. Maskit ja karanteenit, ei linjaa, pelkkää salailua ja riitelyä.
Sanna Marin on kokenut itsensä isättömäksi, näkymättömäksi lapseksi, hän kokee nyt tulevansa nähdyksi iltapuvuissaan ja naistenlehtihaastatteluissaan mutta poliitikkona täysi nolla joka ei uskalla tuoda päätöksentekoonsa perusteita yhtään julkisuuteen, vai onko niin että päätöksiä ei lainkaan tehdä, niitä vain lykätään koska riidat pimityshallituksessa ovat todellisuudessa jo sitä luokkaa että hallitus on toimintakyvytön? Viimeistään tämä nähdään työllisyystoimissa mutta tuntuu olevan politiikkaa seuraavilla yhteinen mieliala ja konsensus että hallitus kaatuu syyskuussa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nouseeko millainen vassariraivo, kun häviävät vaalit toistamiseen ja hallituskokoonpanoksi muodostuu perskeko?

Nousee persujen raivo ja on näköjään jo alkanut...

Vierailija
22/30 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu persut seuraavaan hallitukseen ja reijoskasta pm!  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vajaa pitää olla että äänestää ketään muuta kuin PS:ää? 

Miten vajaa, Että äänestää???

 

Perdut kusettaa äänestäjiä 6- 0, ja ei ole tavallisten ja köyhien ihmisten puolue. Se on nähty tällä vaalikaudella!!

Vierailija
24/30 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu persut seuraavaan hallitukseen ja reijoskasta pm!  

Minna Reijonen sinne pääministeriksi ihmettelemään, että mitä se pääministeri oikein tekeekään???

Vierailija
25/30 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydmanin laulu sai porukan hereille. Ja se on hyvä merkki. 

Vierailija
26/30 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla taas lapsellisempaa aloitusta? Nyt jotain edes vähän uskottavampia aloituksia! Eihän näille voi muuta kuin nauraa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydmanin laulu sai porukan hereille. Ja se on hyvä merkki. 

🤣🤣🤣

Vierailija
28/30 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapsetkin kuvittelevat kaikenlaista kuten ap. Joillakin ihmisillä on myös sairauden takia harhoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu persut seuraavaan hallitukseen ja reijoskasta pm!  

Minna Reijonen sinne pääministeriksi ihmettelemään, että mitä se pääministeri oikein tekeekään???

Ukko voi lähteä mukaan valtiovierailulle mukaan kun on niin taitava jauhottamaan muita 

Vierailija
30/30 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydmanin laulu sai porukan hereille. Ja se on hyvä merkki. 

Kyllä, siellä puoluetoimistolla on varmasti kiva pöhinä!