Hs: Sdp romahtaa gallupeissa, Perussuomalaiset suurin nousija!
https://www.verkkouutiset.fi/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-ja-vihreat…
Rahan jakaminen ulkomaille ja pimittävä tiedotuslinja käyvät kalliiksi sdp. Lle.
Työlliayystoimia on pantattu vuosi, on vain näkymiä, avustajia ja työryhmiä, tiekarttoja.
Ei sovi Suomeen vasemmiston ryhmätyöpolitiikka. Halutaan päätöksiä ja avointa tiedotusta. Kaikessa tiedottamisessa on ihmeellistä pimitystä ja salailua, pieniä asioita salataan. Maskit ja karanteenit, ei linjaa, pelkkää salailua ja riitelyä.
Sanna Marin on kokenut itsensä isättömäksi, näkymättömäksi lapseksi, hän kokee nyt tulevansa nähdyksi iltapuvuissaan ja naistenlehtihaastatteluissaan mutta poliitikkona täysi nolla joka ei uskalla tuoda päätöksentekoonsa perusteita yhtään julkisuuteen, vai onko niin että päätöksiä ei lainkaan tehdä, niitä vain lykätään koska riidat pimityshallituksessa ovat todellisuudessa jo sitä luokkaa että hallitus on toimintakyvytön? Viimeistään tämä nähdään työllisyystoimissa mutta tuntuu olevan politiikkaa seuraavilla yhteinen mieliala ja konsensus että hallitus kaatuu syyskuussa.
Kommentit (30)
Juu persut seuraavaan hallitukseen ja reijoskasta pm!
Vierailija kirjoitti:
Miten vajaa pitää olla että äänestää ketään muuta kuin PS:ää?
Miten vajaa, Että äänestää???
Perdut kusettaa äänestäjiä 6- 0, ja ei ole tavallisten ja köyhien ihmisten puolue. Se on nähty tällä vaalikaudella!!
Vierailija kirjoitti:
Juu persut seuraavaan hallitukseen ja reijoskasta pm!
Minna Reijonen sinne pääministeriksi ihmettelemään, että mitä se pääministeri oikein tekeekään???
Rydmanin laulu sai porukan hereille. Ja se on hyvä merkki.
Voiko olla taas lapsellisempaa aloitusta? Nyt jotain edes vähän uskottavampia aloituksia! Eihän näille voi muuta kuin nauraa 😂
Vierailija kirjoitti:
Rydmanin laulu sai porukan hereille. Ja se on hyvä merkki.
🤣🤣🤣
Pienet lapsetkin kuvittelevat kaikenlaista kuten ap. Joillakin ihmisillä on myös sairauden takia harhoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu persut seuraavaan hallitukseen ja reijoskasta pm!
Minna Reijonen sinne pääministeriksi ihmettelemään, että mitä se pääministeri oikein tekeekään???
Ukko voi lähteä mukaan valtiovierailulle mukaan kun on niin taitava jauhottamaan muita
Vierailija kirjoitti:
Rydmanin laulu sai porukan hereille. Ja se on hyvä merkki.
Kyllä, siellä puoluetoimistolla on varmasti kiva pöhinä!
Nousee persujen raivo ja on näköjään jo alkanut...