Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä ei muistanut poikansa 10v syntymäpäivää!

Vierailija
31.07.2013 |

Mitään ei kuulunut joten muutaman viikon kuluttua kysyin oletko unohtanut jotain. Mietti ja mietti eikä keksinyt. Sitten sanoin päivämäärän että tuona päivänä, muistatko mikä päivä se on..no hetken mietittyään sanoi että : ai niin, mutta laitoinhan mä sulle tekstarin.. Ei laittanut ja mä tunnistan äänestäkin että koitti valehdella. No ei pahoitellut, onnittelut lasta eikä ostanut lahjaa. Ärsyttää.

olemme eronneet, mutta isä on arkena päivittäin lapsen kanssa tekemisissä. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sua ärsyttää? Miehesi kylvää ja vastaa siitä itse, lapsi muistaa.

Vierailija
2/8 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tainnut saada isältäni kaksi syntymäpäivälahjaa koko elämäni aikana. Ja yhden joululahjan.

Olen nyt 34-vuotias.

Se nyt vaan on sellainen, se kyllä touhusi muuten mun kanssa silloin kakaranakin ja on edelleen vahvasti läsnä, mutta kun se ei käytä kalenteria, niin eihän se muista edes omia synttäreitään.

Tämä vaan tohon, että "lapsi muistaa", ei se ole niin mustavalkoista. Kyllä mulla on maailman paras faija vaikkei niitä synttäreitä muistakaan =D Eikä varmaan muistais jouluakaan ellei siitä puhuttaisi niin paljon xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, että isä ylipäänsä haluaa nähdä lastaan joskus. Minä en ole edes tavannut isääni koskaan tai jos olen tavannut, niin ei ole ainakaan esitelty isäkseni.

Vierailija
4/8 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä?! Arvaa mistä asioista minun jo aikuisuuden kynnyksellä olevat lapset puhuvat isästään?! Puhuvatko he syntymäpäivä onnitteluista tai siihen liittyvistä asioista?! Ei. He arvostavat ihan eriasioita mitä me aikuiset. Puheissa kuulee ihan arkisia asioita iltapalan palaaneista leivistä automatkasta lähikauppaan.

Vierailija
5/8 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sinä voisit muistuttaa isää synttäreistä, sinulle (ja lapselle) se on varmasti tärkeä asia, mutta isä ei ehkä tosiaankaan pysty muistamaan sellaista, joillekin tuollaiset asiat eivät vaan tule mieleen eikä se tarkoita, etteivät he välittäisi lapsistaan. Tämä olisi varmaan sellainen win-win tilanne: jos muistut isää synttäreistä, hän on tyytyväinen siitä, että voi muistaa lastaan synttäripäiänä, ja poikakin on onnellinen. Ja ehkä sinäkin.

Vierailija
6/8 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita päästä sinäkin asiasta yli. Asia ei ilmeisti ole poikaa haitannut, kun ei ole isää asiasta muistutellut. Vai onko poika sinulla joka ilta nukkumaan menessä itkenyt?!

Vierailija
7/8 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sika unohti yhdet syntymäpäivät vaikka on lapsen kanssa päivittäin tekemissä. Hmm...ja poika sai pidettynä suunsa kiinni syntymäpäivänä, eikä isältä lahjaa kyseisenä päivänä kysellyt.

Vierailija
8/8 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni isä muistaa lapsen olemassaolon parikertaa vuodessa. Ne kerrat ei osu syntymäpäivään tai jouluun. Se on heidän suhde ja asiansa. Toivon lapsen parasta, mutta isäsuhde ei minun toivomisella tai itkulla tms.muutu paremmaksi. Siksi olen ottanut neutraalinlinjan. Asia on näin ja se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän