Pettäjilläkö sittenkin parempi ja onnellinen elämä!
Mites se nyt menikään? Kun erotaan, niin se pettäjä ja jättäjä yleensä ei menesty elämässä!? Mua niin harmittaa, kun kaveri (mies) on jätetty ja petetty. Vaimo juos uusissa menoissa ja uusissa miehissä melkein vuoden ennenkuin kaikki paljastui. Nainen halusi sitten erota.
Nyt kaverini, tämä mies on ihan paskana, masentunut ja ei oikein saa elämästä kiinni, mikään sitä ei kiinnosta ja haikailee entistä vaimoaan..ero tuli yllätyksenä siinä mielessä, että nainen halusi sen niin nopeasti (no tietenkin tämän uuden miehen vuoksi). Nyt on lapsetkin sotkettu siihen ja ne sekos. Itkevät vaan ja kaikesta tosi dramaattisesti vaikka maitolasin kaatuessa. Eivät ymmärrä tätä "uutta" isää. Lapset alle kouluiän.
Mutta tällä jättäjä vaimolla pyyhkii kovaa. Kaikki sitä kannustaa, tukee, kehuu sitä niin vahvaksi ja vaikean tien kävelleeksi. Ylistää ja se saa uusia kavereita. Hehkuttaa tätä uutta miestä ym. Kyllä tekee pahaa lukea niitä juttuja kun tietää missä jamassa toinen osapuoli on. Tää nainen nyt elää jotain kadotettua nuoruutta, juoksee ties missä bileissä, konserteissa ja tapahtumissa. Sillä menee kovaa ja hyvin, on töitä ja sosiaalista elämää ja hehkutti kun on onnellinen.
Tässä ei ainakaan pätenyt vanha sanonta, että pettäjä "kärsii". Ei, tässä kärsii ja on huonossa jamassa se jätetty :(
Kommentit (6)
Musta tuntuu, että jos ex-vaimo tulis vinkumaan, tää mun kaveri ottais sen takaisin :( Niin rakastunut siihen ja sinisilmäinen. Ei uskonut ei millään, että tää vaimo pettää ennenkuin tää vaimo karjui sen sille :( Toiset kyllä arvattiin heti, kun pitkään jo ihmeteltiin näitä tän vaimon lisääntyneitä kavereita ja juoksuja :/
mulla on lähipiirissä kaksi tuollaista tapausta, ja kummassakin on siis kyse naisesta. en myöskään ymmärrä. ei asia tietenkään olisi parempi jos kyseessä olisi miehet, mutta jotenkin näistä naisista erityisesti huokuu sellanen "kattokaa nyt tässä mä oon ja mä oon aivan ihana ja mikään/kukaan/ei edes omat lapset voi mua pidätellä". Vastenmielistä.
Omassa tuttavapiirissä on ollut kaksi tuollaista tapausta, toisessa petti nainen, toisessa mies.
Perhe nro 1: naisella on sivusuhde, hän tulee raskaaksi tälle toiselle miehelle, jättää aviomiehensä ja lapsensa. Uusi mies on komea ja hänellä on hieno auto. Ex-mies on naapurustossa säälittävä näky yrittäessään pyörittää arkea, haikailee pettäjävaimon perään.
Perhe nro 2: miehellä on sivusuhde, vaimo luulee miehen olevan työmatkalla silloinkin, kun hän itse on synnyttämässä perheen kuopusta. Lopulta koko homma paljastuu ja mies lähtee yli 10 v nuoremman naisensa matkaan. Petetty, masentunut ja itkuinen vaimo jää yksinhuoltajaksi ja joutuu muuttamaan lasten kanssa vuokralle.
Tarina jatkui siten, että muutama vuosi Perheen nro 1 hajoamisen jälkeen pettäjävaimo oli jäänyt YH:ksi komean miehen autoiltua taas jonkun uuden naisen matkaan. Petetty ex-mies löysi uuden vaimon ja sai hänen kanssaan vielä yhden lapsen. Ovat olleet toistakymmentä vuotta yhdessä.
Perhe nro 2: pettäjämiehen hulvaton suhde nuoren naisen kanssa päättyi jo ennen kuin ero vaimosta oli virallinen. Pari vuotta myöhemmin petetty vaimo löysi mukavan YH-iskän ja elelee nykyään onnellista uusperheen elämää.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 10:29"]
Musta tuntuu, että jos ex-vaimo tulis vinkumaan, tää mun kaveri ottais sen takaisin :( Niin rakastunut siihen ja sinisilmäinen. Ei uskonut ei millään, että tää vaimo pettää ennenkuin tää vaimo karjui sen sille :( Toiset kyllä arvattiin heti, kun pitkään jo ihmeteltiin näitä tän vaimon lisääntyneitä kavereita ja juoksuja :/
[/quote]
No, tässä miehen pitäisi kyllä katsoa peiliin ja rakentaa itsetunto. Vaikuttaa kertomasi perusteella, että miehen roikkuminen (ex)vaimossa ei ole tervettä. Jos se on ollut samanlaista suhteen aikanakin, ymmärrän hyvin, että vaimo on halunnut sellaisesta pois, oli sitten uusi mies katsottuna tai ei.
Hmm. En tiedä. Hetken huuma ei yleensä tuo hyviä ratkaisuja.
Meillä kävi silleen, että mies jäi kiinni maksullisista naisista ( ja uskokaa pois minä en pihdannut, pidän seksistä) Meillä oli muitankin ongelmia, se vain ns. oli viimeinen pisara. Minä muutin lasten kanssa yksi kesäaamu pois, kun mies oli töissä. Mies on sittemmin käynyt terapiassa, syö mielialalääkkeitä ja on pari vuotta jaksanut naukua mua takaisin, mutta kun en voi luottaa niin en voi. Ja minkähän takia sitä sitten vasta aletaan tajuta, että vaimo ja perhe on tärkeitä, kun ne on jo menetty? Itsekkyydellä ei nykymaailmassa ole enää mitään rajaa. Hoitoon ei voi mennä, apua ei voi hakea, ei voi myöntää että jotain on pielessä, ennenkuin vastassa on tyhjä koti.
Tapailen erästä miestä, olen tyytyväinen ja onnellinen, samoin lapset ovat ja pitävät tästä miehestä. Tapaavat isäänsä säännölleen ja usein. Erityisesti nautin tässä miehestä siitä, että hän ottaa minut huomioon, auttaa kun pyydän ja on niin rauhallinen tyyppi, ei saa raivokohtauksia. Häntäkin on petetty.
Ex-anoppiakin petettiin (ollaan säilytty ystävinä), sama mies petti kahteen otteeseen, ennenkuin ex-anoppi lopulta uskoi, ettei kannata hakata päätä seinään. Ex soittelee aina silloin tällöin ja mankuu takaisin eikä tajua miksi ei voitaisi olla yhdessä. Ei mene hänelle jakeluun. Anoppi vaihtoi lopulta puhelinnumeron salaiseksi.
Mutta eihän se mitenkään sanottua tai kiveen kirjoitettua ole, että pettämällä vaihdettu tekisi onnettoman tulevaisuuden. Monihan menee nuorena parisuhteeseen ja perheenperustamiseen siksi, että pelkää vuosien menevän ohi eikä sitä oikeaa ole tullut vastaan, mutta tahtoisi ne lapset ja perheen. Minäkin meinasin tehdä niin nuorena, onneksi purin sen kihlauksen. Sitten tuleekin vastaan se oikea. Ex-miestäni kuitenkin aidosti rakastin. Meillä oli paljon hyvääkin yhdessä. Olisin halunnut pitää perheen ehjänä, mutta olisin tullut hulluksi, jos olisin jäänyt pettäjän kanssa yhteen.
Meillä pettäjän onnea kesti pari kuukautta uudessa onnessa, kunnes totuus paljastui, ettei se ruoho niin vihreää olekaan. Uudesta rakkaudesta kuoriutuikin arjessa todella rasittava nalkuttaja ja pintaliitäjä. Helppo oli kulissia pitää kasassa muutaman tunnin salatapaamisten ajan. Ero tuli ja mies anelee takaisin kotiin. Itse elän onnellisena sinkkuna. Nyt on tilaa hengittää!