Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei löydy enää pakasteseitä kaupasta, ainakaan kotiinkuljetettuna

Vierailija
19.08.2020 |

Johtuisiko tämä koronasta.
Ei mitään merkkiä eikä missään muodossa ole pakastekalaa.

Vain paneroitua kalaa löytyy pakasteena.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan osta pakaste seitä. Ei voi kyllä kala tuosta enää pahemmaksi muuttua.

Vierailija
2/6 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä seitistä mutta lauantaina mulle tuli kalapuikkoja (kotiinkuljetuksella , toki muutakin )  :  D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä seitistä mutta lauantaina mulle tuli kalapuikkoja (kotiinkuljetuksella , toki muutakin )  :  D

No niitä minäkin sitten "lastasin" koriin kyllä. Olisin niitä ostanut vaikka seitäkin ois ollut, mutta silti. :)

ap

Vierailija
4/6 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan osta pakaste seitä. Ei voi kyllä kala tuosta enää pahemmaksi muuttua.

Mussunnussun. 

Minua harmitti kun ei viimeksikään saanut seitiä, vaikka tilatessa sitä vielä oli kaupan listalla, mutta seiti oli korvattu lohikuutioilla (pakaste) kun tavarat purin. Eli nyt on seiti ollut kortilla sitten jo pari viikkoa ainakin.

Sniif. Siitä tulee paras kalasoppa.

ap

Vierailija
5/6 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastesei ja lohi samassa keitossa ovat yhdessä paremman makuisia kuin kumpikaan kala yksinään! Sain viikko sitten pakasteseitä noutopisteestä hakemaani tilaukseen.

Vierailija
6/6 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo useamman kerran ollut ostamassa kalapuikkoja, eikä koskaan ole juuri silloin, vai onkohan niitä ollut enää kuukausiin, ainakaan halvempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi