Sain elämääni huonot kortit, mitä elämästäni voi tulla?
Ensimmäinen huono uutinen lapsena oli, että olen syntynyt tytöksi. Myöhemmin selvisi, että niitäkään harvoja etuja, joita naisella voi olla, minulla ei ole, koska en ole kaunis. Hiukset ohuet ja hiusraja korkea, näytän kaljulta, tissit jäi pieniksi, olen persjalkainen, sääret länget, peppu lattea, olen antiatleetti joten lihakset ei treenatessa kasva, iho kuiva ja koppurainen, kasvoinkin vähän liian pitkäksi ollakseni söpön naisellinen/tyttömäinen... olen myöskin ahdistukseen ja masennukseen jo luontojani taipuvainen eikä heikko ulkonäkö ja sen tuoma huono itsetunto tässä tue... Aivorakenteeltani olen add eli tosi vaikea keskittyä mihinkään, väsyn tosi helposti ja menetän toivoni kaikkeen.
Vauva-palstalla vaaditaan kovaa selviämistä. Miten selviäisit itse näillä korteilla? ...
Kommentit (2)
Leila Koo kirjoitti:
Onko Add tutkimuksissa todettu vai oma päätelmäsi? Siihen on saatavissa hyvät lääkkeet, jotka parantavat keskittymiskykyä ja elämänlaatua.
Ulkonäkö on jokaisella minkä sattuu syntymälahjaksi saamaan. Älä tee siitä ongelmaa, vaan keskity tärkeämpiin asioihin.
Ulkonäkö on kuitenkin hyvin suoraan toimeentuloon ja elämän menestykseen vaikuttava asia. Se pitää ottaa huomioon ainakin ennen kuin tuomitaan ihmisiä siitä mitä elämästään ovat saaneet aikaan tai eivät ole. Huonon ulkonäön kanssa pärjää, jos on korvikkeeksi paljon muita hyviä ominaisuuksia kuten rakastava lapsuuden perhe, jonka avulla on saatu hyvä itsetunto huonosta ulkonäöstä huolimatta. mutta jos ei ole ollut hyvä lapsuutta eikä myöskään hyviä ominaisuuksia aivoissa niin silloin huono ulkonäkö voi tulla jo kohtalokkaaksi.
Onneksi Jeesus voi auttaa, ja itsekin olen uskoon tullut, ei oikein ollut vaihtoehtoja, ja kyllähän se jonkun verran tämän kaiken keskellä auttaa.
Onko Add tutkimuksissa todettu vai oma päätelmäsi? Siihen on saatavissa hyvät lääkkeet, jotka parantavat keskittymiskykyä ja elämänlaatua.
Ulkonäkö on jokaisella minkä sattuu syntymälahjaksi saamaan. Älä tee siitä ongelmaa, vaan keskity tärkeämpiin asioihin.