Kuinka monen kanssa olet harrastanut seksiä
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään. 43v.
Oikeasti? En kysy pahalla :)
Ihan oikeasti. Tiedän että kyllähän tällainen epäilemättä harvinaista on, mutta niinhän minä olenkin :)
Ootko omasta tahdosta neitsyt vai? :)
Aika pitkälti juuri siitä syystä. Kyllähän tilaisuuksia olisi ollut, mutta olen aina ladannut ehkä jopa hieman liikaa merkitystä näille intiimiasioille, joten väliin olen jättänyt vaikka kieltämättä mieli olisi tehnyt :)
Yhden kanssa hurjastellut ja hurjastelen edelleen. 46 v.
11 tai 12. 46v.
Suurin osa (9-10) ikävuosina 23-30. Kaksi tyyppiä on jäänyt harmittamaan kun ei koskaan oltu vapaana samaan aikaan, joten ei sitten harrastettu vaikka kuinka teki mieli.
Noin 15 kipaletta seksikumppaneita, ikä 28.
Jos tämä sama kysyttäisiin pelkiltä miehiltä.... :D Eipä juuri siveyden sipuleita tunnettaisi.
Tämän ketjun parasta antia on ihmetellä miksi joku määrä on kirvoittanut juuri sen määrän ylä- ja alapeukkuja. Niissä ei tunnu olevan juuri mitään logiikkaa.
45v ja hurjat sinkkuvuodet takana. Kyllä sitä tuli ilakoitua yli sadan kanssa.
2 kpl M24
Irtosuhteita en harrasta
5 naista, ehkä parikymmentä miestä
M45
Kyllä sormet riittää niiden kertojen laskemiseen, vaikka elinkin nuoruuteni hippikulttuurin aikaan. Ja yksi kumppani on riittänyt pitkän avioliiton aikana.
En tiedä. Lopetin laskemisen noin 50 jälkeen... Lapsellista touhua koko laskeminen, mitä väliä?
0. Olen N37.
Ja jos joku haluaa tietää, niin syy on se etten ole koskaan päässyt miehen kanssa tilanteeseen jossa seksiä olisi voinut olla. 15-30-vuotiaana ei vastakaikua tullut ja nyt kynnys on liian suuri enää yrittää.
18, n30