Eikö olekin mukava kun palstalla voi päteä ja heitellä mitä vaan neuvoja ilman minkäänlaista vastuuta seurauksista?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Esson baarissa voi myös.
Siellä voi tulla nenä kipeäksi.
On.
Itseäni jurppii eniten ne, kun täällä kysytään asiaa, jonka tiedän töideni puolesta. Niin aina joku "kyl mä tiedän et tää näin on" -mutuilija vastaa siihen mitä juuri sillä hetkellä mieleen juolahtaa.
Vastuu on kuulijalla (lukijalla), ihan niin kuin IRL. Aikuinen ihminen arvioi, mitä uskoo ja kenen neuvoa noudattaa.
Kysyjällä on vastuu. "Onko juristia paikalla?" Ilmaiseksi pitäisi saada 300-500 euron neuvo. Eipä ole sitten ihme, että vastaukset eivät ole ihan timanttia.
Itse ihmettelen näitä "onko paikalla lääkäriä?"-kyselijöitä ja vakaviinkin terveyspulmiin täältä neuvoa hakevia.
Vierailija kirjoitti:
Vastuu on kuulijalla (lukijalla), ihan niin kuin IRL. Aikuinen ihminen arvioi, mitä uskoo ja kenen neuvoa noudattaa.
Eli valehtelet lapsillesi silmät ja suut täyteen ja opetat näin vastuuta. Tuliko tämä oppi kotoasi vai keksitkö itse?
Olen nettivinkannut useita persufoobikoiden alatyylisiä ja kansanryhmää vastaan kiihottavia kommentteja. En siis ilmiantanut vaan suoraan kuvakaapannut ja nettivinkannut.
Moraalinen vastuu on meillä kaikilla.