Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho Rainbow yllätti!

Vierailija
27.08.2013 |

Tuli siis ostettua näitä http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/elintarvikkeet/makeiset/rainbow-salmiakkiputket-250-g/

Eli Rainbowin Salmiakkiputkia lähikaupasta, kun piti ottaa nopeasti jotain halpaa matkamakeaa.

Yllätyin ihan tosissani, noihan on ihan sairaan hyviä! :D Parhaita "noitapilli" karkkeja mitä olen koskaan syönyt.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne on hyviä. Parempia kuin aidot irtokarkkinoitapillit..

Vierailija
2/22 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow ei yllättänyt. Myös mansikkkapakasteita vedetään parhaillaan pois myynnistä. Seuratkaapa vain, niin takaisinvetotuotteet ovat hyvin usein Rainbow'ta. Olen usein ollut pettynyt Rainbow-"laatuun", jota siis ei ole. Olen jo oppinut ja kartan tarkkaan näitä "merkki"-tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että tuotevalvonta toimii. Merkki että Rainbowiin voi luottaa.

Vierailija
4/22 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas Koot vetää tavaraa paljon useammin takaisin, kun Ässät.

Vierailija
5/22 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintainen? 

Vierailija
6/22 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä ap, ostan lauantaina noita namui :)

Vierailija
7/22 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitä ei nykymaailmassa satu. Tuotteiden takaisinvedot eivät voi olla mitään muuta kuin merkki tahallisesta elintarvikehygieniarikoksesta.

Vierailija
8/22 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/22 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

I surrender!

Vierailija
10/22 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 21:15"]

http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/elintarvikkeet/makeiset/rainbow-party-mix-250-g/

Tää on myös ihan tajuttoman hyvä sekoitus.

[/quote]

On hyvää, mutta Rainbow-tuotteeksi aika kallis, yli 7e/kg. Puzzle-sekoitus on kanssa hyvä.

Vierailija
11/22 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 21:04"]

Rainbow ei yllättänyt. Myös mansikkkapakasteita vedetään parhaillaan pois myynnistä. Seuratkaapa vain, niin takaisinvetotuotteet ovat hyvin usein Rainbow'ta. Olen usein ollut pettynyt Rainbow-"laatuun", jota siis ei ole. Olen jo oppinut ja kartan tarkkaan näitä "merkki"-tuotteita.[/quote]

halpistuotteiden pointtihan on siinä, ettei ne ole tasalaatuisia.

Vierailija
12/22 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään/ juodaan aika paljon rainbown tuotteita.

Noi ap:n mainitsemat karkit on hyviä.

Puurot on myös hyviä ja riisimuroistakin meidän lapset tykkää.

Samoin jugurtteja ja kahvia (joka taisi juuri jossain testissä pärjätä ihan hyvin) tulee ostettua usein.

Nyt kun rupesin miettimään, niin olisikin helpompi luetella, mitä emme osta.

Meillä on aina rainbown maitojuomaa, raejuustoa, juustoa, teetä, puuroa, tonnikalaa ym. säilykkeitä, wc-paperia... ja vaikka mitä muutakin. Me olemme aika moniin tuotteisiin tyytyväisiä=)

Vierailija
13/22 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans ostetaan Rainbown tuotteita aina kun mahdollista, eivät häpee yhtään kalliimmille merkeille. Tyhmä nimestä maksaa.

Vierailija
14/22 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mun lemppari:

http://www.rainbow.fi/tuotteet/elintarvikkeet/makeiset/rainbow-hot-mix-makeissekoitus-200-g/

Pirkka ja Rainbow tuotteissa kurkkaan aina kuka todellinen valmistaja on. Jossain vaiheessa esim. Pirkka perunasalaattia valmisti Forssan ja se laatikko oli halvempi, kuin  vieressä myytävä Forssan perunasalaatti.

Vierailija
15/22 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 15, minä myös katson yleensä valmistajan.

Sama on leipien kanssa, joita meillä syödään paljon.

Useimmat ovat Vaasan&Vaasan leipomoiden, mutta edullisempia kuin leipomon omassa pussissa olevat=)

t.13

Vierailija
16/22 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onneksi vielä sen verran rahoissani ettei tarvitse noita Rainbow-tuotteita ostaa. Laadullisesti tai muutenkaan eivät varmaan eroa "merkkituotteista". Syy tähän  on koska ruokatehtaat ym. valmistajat joutuvat valmistamaan tappiolla kauppojen omia merkkejä. Hiljattain oli juttua kuinka S-ryhmä alkaa pakata vihannekst mustiin merkitömiin laatikoihin ja keskittävät ostot tiettyihin paikkoihin. Toinen syy on se, että haluan ostaa suomalaista, mielluiten lähellä tuotettua ruokaa. Ei kannata ihmetellä miksi ihmisiä irtisanotaan joka puolelta kun kaiken saa halvemmalla ulkomailta

Vierailija
17/22 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 21:17"]I surrender!

[/quote]

Ei hitto! Nyt soi tää päässä :)

[/quote]

Sama täällä!!

Vierailija
18/22 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 20:53"]

Tuli siis ostettua näitä http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/elintarvikkeet/makeiset/rainbow-salmiakkiputket-250-g/

Eli Rainbowin Salmiakkiputkia lähikaupasta, kun piti ottaa nopeasti jotain halpaa matkamakeaa.

Yllätyin ihan tosissani, noihan on ihan sairaan hyviä! :D Parhaita "noitapilli" karkkeja mitä olen koskaan syönyt.

[/quote]

Yhdyn edelliseen puhujaan! Ihan tajuttoman hyviä!!!

Vierailija
19/22 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin yllätyttiin isännän kanssa kun niitä syötiin. Pirkan mansikkajugurttisuklaakin yllätti aikoinaan!

Vierailija
20/22 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 21:17"]I surrender!

[/quote]

Ei hitto! Nyt soi tää päässä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän