Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja minkä kanssa paitamekko??

Vierailija
27.08.2013 |

Musta hieman läpikuultava ohuutensa vuoksi oleva pitkä paitapusero, tai paiamekkohsn tuo jo on, miten ja minkä kanssa sellaista pidetään?

Ihan pelkästään se päällä en itseäni näe vaikka muuten mekkoja ja hameita harrastankin.

Sanokaas te?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sukkikset ja jonkinlainen pitkä, perseen peittävä toppi alle riippuen hieman mekon mallista ja istuvuudesta. Tai alusmekko.

Vierailija
2/8 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit ja joku musta pitkä toppi alle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole legginsejä, eikä tule.

Ja minkä väriset sukkikset koska sittenhän se on niinkuin "pelkkä" mekko enkä sitä haluaisi sellaisena käyttää..entäpä farkkusortsit ja jättäis sen auki ja alla tiukka hihaton toppi?

ap

Vierailija
4/8 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 20:58"]

Ja minkä väriset sukkikset koska sittenhän se on niinkuin "pelkkä" mekko enkä sitä haluaisi sellaisena käyttää..entäpä farkkusortsit ja jättäis sen auki ja alla tiukka hihaton toppi?

ap

[/quote]

Ikäänkuin ylpeänä ilmoitat, ettei leggareita ole eikä tule. Ja sitten ehdotat jotain farkkushortseja!!!

Vierailija
5/8 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jotkut tosi kapeat farkut?

Vierailija
6/8 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 20:58"]

ap

[/quote]Mun mielestä shortsit alle on ihan ok, jos helma on kovin lyhyt. Polvipituisen kanssa näyttää hassulta. Mustaan mekkoon voi yhdistää minkä väriset sukkikset haluaa, mutta jos laitat ihonväriset niin ei tähän aikaan vuodesta niitä kalvakan vaaleita vaan mummoruskeat.

Vierailija
7/8 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus, ehkä tuo jää sitten kaapin pohjalle koska en sitä yksinään halua käyttää esim sukkiksien kanssa ja se on aika pitkä ja sortsti olisivat lyhyet.

ap

ps, huvittavaa miten joku vetää kilarit siitä ettei toinen omista legginsejä eikä sellaisia halua hankkiakaan :D

Vierailija
8/8 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut alle, kokeile rohkeasti yhdistelmiä kaapistasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan