Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Adressi: lisää rintaliivikokoja vaatekauppoihin!

Vierailija
27.08.2013 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vaan nimiä :-)

Vierailija
2/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia kokoja ei nyt ole saatavana?

Ihan outo adressi, kun ei määrietllä koko asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addressissa oleva viesti:

Suurimmassa osassa suosituimmista naistenvaatekaupoista rintaliivikoot loppuvat D:hen ja ympärysmitat alkavat 75:stä. Suomesta löytyy kuitenkin myös paljon naisia, joiden kuppikoot alkavat isomalla ja ympärysmitta alkaa pienemmästä. Näitä ''harvinaisina'' pidettyjä kokoja myydään vain rintaliiveihin erikoistuneissa liikkeissä, jossa ne luonnollisesti maksavat yleensä kaksinkertaisesti ''peruskokoihin'' nähden. Toki laatu saattaa olla parempi, mutta etenkin opiskelijabudjetilla 60-100 euroa rintaliiveistä on aika paljon, samalla kun esim. 80B koon omaava kaveri saa helposti kympillä sopivat, kivan näköiset rintaliivit. Mitäpä siis, jos perus naistenvaatekaupat (lindx, seppälä jne) alkaisivat myydä myös 60-65 ympärysmitasta ja F-G kuppiin asti samanlaisia rintaliivejä kuin muillekin koille? Nykyään kun esim. 65E kokona ei tunnu olevan enää mikään harvinaisuus. 

Vierailija
4/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovinistin kysymys:  -Auttaisiko laihdutus tähän?

Vierailija
6/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne jo vähän lisääntyneet, ettei enää ole pelkästään kokoa B75. Jopa Prismasta ja Citymarketista löysin 70 ympärysmitalla olevat liivit =O Ja Cubus myy jopa sitä 60 ja 65 kokoa.

Vierailija
7/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 19:01"]

sovinistin kysymys:  -Auttaisiko laihdutus tähän?

[/quote] 

Ongelma on siinä, että kaupoissa ei myydä tarpeeksi pienellä ympärysmitalla olevia liivejä, joten ei.

Vierailija
8/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 65D ja ei kyllä löydy liivejä helposti. Lihottaminen tähän varmaan auttaisi. :D

Vierailija
9/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloite! Cubuksessa ei vaan kuppikoko enää riitä tällaiselle, jolla melkein 65 pyörii päällä, mutta kupin pitäisi olla E tai F.

Hauska tuo tyyppi joka kehottaa laihduttamaan =D

Vierailija
10/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinistille tiedoksi: rintaliivikokoni on 65F ja painan 47 kiloa. Painoindeksini on alle 20. Kuinka paljon minun pitäisi laihduttaa? 

Vierailija
11/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos antaisitte palautetta suoraan kauppaan. Mitä tuolla addressilla edes tehdään? Toimittaako sen joku Rintaliivien Kokolautakunnalle vai jääkö tuokin vain roikkumaan internettiin?

Vierailija
12/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 19:15"]

Sovinistille tiedoksi: rintaliivikokoni on 65F ja painan 47 kiloa. Painoindeksini on alle 20. Kuinka paljon minun pitäisi laihduttaa? 

[/quote]

Ei varmaan yhtään. Kysyin koska en ymmärrä naisten hepenistä mitään ... Jos minä laihdutan niin t-paidan koko pienenee, mutta rintaliivit on näköjään eri homma. Se selvisi minulle nyt :)

Vierailija
13/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoittakaa toki adressi, mutta on tilanteeseen yksinkertaisempikin ratkaisu: suora palaute kauppaketjuihin. Kyllä niihin hankitaan myytävää jos on potetiaalisia ostajia. Jos taas tuote on harvinainen ja menekki pieni (kuinka yleinen esim. se 65E oikeasti on?), ei sitä oteta nopealla tavarakierrolla pyöriviin ketjukauppoihin adresseista huolimatta.

Vierailija
14/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

65C olis oikeesti aika kuumaa kamaa. Ei vähiten, koska itte tarttisin, mutta samaa kiroovia tiedän yllättävän monen tuttuni.

Vierailija
15/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tulit tänne kuitenkin jakamaan neuvojasi koon muuttamiseksi, vaikka juuri sanoitkin, ettet asiasta mitään ymmärrä.

Vierailija
16/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

80A on oikeesti liian iso minulle. Toivoisin 80AA. Haluan kuitenkin näyttää naisellisemmalta joten siksi haluan pit liivejä enkä olla ilman. Luulen että meitä on muitakin.

Vierailija
17/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoittaisin, jos addressin tekijä olisi nähnyt vaivaa ja oikolukenut tekstinsä. Nyt koska se on oikolukematta julkaistu en usko, että tekijä koskaan vaivaantuu toimittamaan addressia eteenpäin.

Vierailija
18/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 19:15"]

[/quote]

Vähän ohi mutta mulle mitoissa 166/52 käskettiin laihduttaa (hoitaja) 5 kiloo, kun oli kolesteroli hieman koholla, 5,6.

Vierailija
19/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen vaan tuli mieleen että jos rinnat on niin kovin isot niin eikö sillon kannatakin käyttää niitä kalliimpia erikoisliivejä eikä pilata selkää halpisliiveillä?

Vierailija
20/24 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 19:41"]

80A on oikeesti liian iso minulle. Toivoisin 80AA. Haluan kuitenkin näyttää naisellisemmalta joten siksi haluan pit liivejä enkä olla ilman. Luulen että meitä on muitakin.

[/quote]

Totta muuten, 80A:n kuppi on jo aika iso. Ostin kerran vahingossa väärän koon, mun koko on 65C, olin käyny sovittamassa,  ja vieny takaisin hyllyyn. hetken pohdinnan jälkeen palasin kauppaan ja kävin ostamassa, katsoin jotenkin väärin ja ostin väärän koon, tuon 80A:n. Ja siinä kuppi oli isompi kuin toi mun 65C:n kuppi. Ja kyllähän leveäselkäisilläkin voi olla pienet rinnat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä