mitä tehdä
tilanteessa, jos epäilee miehellä olevan toisen naisen. Olen viimeisilläni raskaana ja mies ilmoitti kesän alussa yhtäkkiä, että parisuhteella ei hänen mielestään ole tulevaisuutta, että kantaa kyllä vastuunsa lapsista jne, mutta meidän parisuhde ei jatku. No, kesä meni ja asuttiin asumuserossakin, jonka seurauksena alkoikin viihtymään kotona enemmän ja mm. halusi seksiä. Mutta mies jäi pari kertaa kiinni siitä, että oli viestitellyt tai soitellut toisen naisen kanssa.. viestit tasoa..tuu tänne heti, nyt,nyt.. nähdäänkö myöhemmin jne.. ei mitään rakkaudenosoituksia tms. siitä huolimatta tuli usein kotiin mm. yöksi. Nyt mies palasi kotiin ja elämä suht ok. Ainut mikä mättää on se, etten saa koskeakaan mieheen..puhisee vaan ja kääntää selkänsä. Ollaan käyty pariterapiassa pariin otteeseen, mutta siitäkään en ole varma miksi mies suostui sinne lähtemään, koska usein vain vilkuilee kelloa siellä. Tiedän miehelläni olleen jotain tuon jonkun toisen naisen kanssa, mutta mitä ja onko se jo loppu, sitä en tiedä. mies on kiistänyt kaiken, vaikka tietää minun nähneeni soitot ja viestit. Pitäisikö nyt vaan antaa ajan mennä ja katsoa mhin tilanne ajautuu, vai pitäisikö laittaa itse kova kovaa vastaan ja päättää suhde, vaikka vauvakin juuri syntymässä. Kovasti rassaa tilanne, kun epävarmuutta ilmassa. Mitä jos mies toteaakin pian toisen lapsemme syntymän jälkeen,että ottaa ja lähtee toisen naisen matkaan..en kestäisi uudelleen samaa tilannetta. Tämän olen myös miehelle sanonut ääneen. En olisi ikinä uskonut omasta miehestäni, että kykenee tuohon, mutta näköjään pystyi. Miten voin enää ikinä luottaa, kun lähtee ovesta, että mitä tekee ja kenen kanssa..Siksi olen alkanut miettimään olisiko kuitenkin parasta jäädä yksin ja hoitaa asiat yksin, ei tarvitsisi enää pahoittaa mieltään.
Vaikuttaa siltä, että mies muutti takaisin kotiin liian aikaisin. Teillä on edelleenkin selvittämättömiä asioita keskenänne. Ilmeisesti mies ei myöskään tiedä, mitä haluaa sinusta. Niin - ja mitä sinä haluat? Oletko sinäkään selvillä omista tunteistasi?
Nyt miehesi jatkaa ikävää käytöstään eikä tunnu edes yrittävän tehdä mitään parisuhteenne hyväksi.
Olisiko mahdollista, että mies muuttaisi takaisin pois siihen saakka, että saatte parisuhteen joko kuntoon ja toimivaksi tai kokonaan päätökseen? Näin hän joutuisi ihan konkreettisesti kokemaan, että hän ei voi luistella tunnepuolen asioista vaan hänen on ihan oikeasti tehtävä asioille jotakin.