Tuntuu että monelle itse häät ovat tärkeämmät
Kommentit (7)
Tarkoitatko morsiusparia vai vieraita?
Jos pelkkä lupaus ja naimisiinmeno on tärkeintä, niin silloin vieraiden ei pidä valittaa tarjoiluista.
Kolmonen: eikä morsiusparin lahjoista :)
Meidän häissä oli juuri tuon perimmäisen tarkoituksen vuoksi kunnon kirkonmenot (vaikka ei niin kovin uskonnollisia ollakaan), hienolla mahtipontisella musiikilla jne eikä mitään 5 minuutin juostenkustua helinää. Hääjuhla oli myös arvokas, hyvää ruokaa ja juomaa myöten, ei mitään talonpoikaispitoja. Vieraat nauttivat ja viihtyivät, satiin valtava määrä kiitosta jälikäteen postitse ja meilitse (ei tekstareilla).
Juu, ei ollut rakennekynisä, teemaväriä, hääkarkkeja, hiuslisäkettä, vuokrattuja autoja jne. Eikä sitä olkaimetonta korsettipukua!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 14:49"]
kuin itse lupaus ja naimisiin meno..
[/quote]
Et oe ainoa, joka on tuon havainnon tehnyt.
Joissain suvuissa jokaisen velvollisuus on järjestää häät eli bileet.
Tätä on ihan tutkittukin. Nuorten arvomaailmassa häät oli paljon korkeammalla kuin avioliitto. Jos tässä on joku logiikka, en saa siitä kiinni.
Niin, se taitaa monelle olla lapsuuden haave, päivä prinsessana. Vaikka aika monet mun tutut ovat menneet naimisiin "aikuisten" ajatusmaailmalla, järkeä käyttäen ja oman varallisuuden mukaan. Aikuisten ajatusmaailmalla tarkoitan, ettei kaikenmaailman kurpitsavaunuja ja tekokynsiä maksateta isukilla.