Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin “top pics”

Vierailija
18.08.2020 |

“Valitut juuri sinulle”

Oikeesti, naurattaako ketään muuta nämä tinderin “top pics” ehdotukset? Pelkkiä pyykkilautavatsaisia komistuksia, joiden ainoa kuvatekstikin on tyyliin pituus (joka on tietenkin aina luokkaa 185-195 cm 🙄 Ja sit tinder ehdottelee näitä vieläpä jostain 200 kilometrin päästä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole Tinderin tapa mainostaa suosituimpia käyttäjiään (ikään kuin heitä tarvitsisi vielä erikseen mainostaa). Minulle se tarjoaa yleensä instabeibejä.

M31

Vierailija
2/6 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kanssa kyllä mätsää usein ja ovat ihan normaaleja ihmisiä, ja ainakin minulla ne on usein kilometrin päässä ja ovat juurikin noita instabeibejä enimmäkseen.

Mutta eivät kyllä ole mitenkään erikoisempia kuin tavallisetkaan naiset joita tinderissäni näen, en ymmärrä miksi ne on tuolla eri kategoriassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä kantama tinderin ilmaisversiossa on?

Vierailija
4/6 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä kantama tinderin ilmaisversiossa on?

Jotain 160-200km taitaa olla max.

Vierailija
5/6 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden kanssa kyllä mätsää usein ja ovat ihan normaaleja ihmisiä, ja ainakin minulla ne on usein kilometrin päässä ja ovat juurikin noita instabeibejä enimmäkseen.

Mutta eivät kyllä ole mitenkään erikoisempia kuin tavallisetkaan naiset joita tinderissäni näen, en ymmärrä miksi ne on tuolla eri kategoriassa.

No eiköhän kaikki ihmiset ole "normaaleja" ihmisiä :,D 

Vierailija
6/6 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole Tinderin tapa mainostaa suosituimpia käyttäjiään (ikään kuin heitä tarvitsisi vielä erikseen mainostaa). Minulle se tarjoaa yleensä instabeibejä.

M31

Tinder on liiketoimintaa, sillä saa maksavia asiakkaita. Ei Tinderin etu ole, että ihmiset pariutuisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi