Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuun hulluksi "kaverin" kanssa!!!!

Vierailija
27.08.2013 |

En tiedä minne purkaa tätä vitutusta niin suollan sen tänne!! Kaveri joka muutti muutama vuosi sitten eri paikkakunnalle, on mulla fb-kaverina ja luonnollisesti nähdään välimatkamme takia vähän. Soitellaan ja tekstaillaan, ja sitten Facebookissa tietysti. Kaverin FB käytös on ihan älytöntä, tiedän puhelinkeskustelujemme perusteella että sillä menee sen parisuhteessa ihan päin vittua, ne riitelee päivittäin ja riidat ovat sellaista luokkaa että erosta ovat puhuneet. Se tunne kun tekstaan lohduttavia viestejä sen puhelimeen, ja sitten luen Facebookista juuri ilmestyneen päivityksen että oi ihanaa kullan kanssa savusaunaan <3 tai Kulta toi mulle ruusuja, paras mies ikinä <3 ja JOKA päivä rakkausstatus (on tullut nyt puolen vuoden ajan joka päivä sitä sydänpaskaa) . Valehteleeko se mulle vai keksiikö se nuo omasta päästään?? Profiilikuva on romanttinen pariskuntakuva ja se LESOAMINEN Facebookissa on oksettavaa. Se olisi ärsyttävää vaikka en tietäisi asioiden todellista laitaa, mutta varsinkin nyt kun tiedän niin vituttaa. MITEN ottaa asia esille ihmisen kanssa joka selkeästi ei taida käsittää millaisen kuvan itsesään antaa? En koe itseäni erityisen hyväksi ystäväksi juuri nyt, koska kirjoitan tänne, mutta en vaan pysty ymmärtämään miksi kukaan toimisi noin. Vai voiko olla että se valehtelee mulle suhdeongelmistaan (en keksi kyllä miksi) ja oikeasti on onnellinen. Nyt jopa tuli päivitys missä puhuvat asioiden viemisestä vakavemmalle tasolle parisuhteessa ja kuinka täydellinen mies hällä on. Voiko sen kaverilistalla olla esim. miehen ex tai joku sellainen juttu, kenelle se haluaa näyttää? Se ex on se syy miksi ne riitelee niin helvetisti, mies haluaisi olla kaveri exänsä kanssa ja mun kaveri ei voi sietää koko ihmisen olemassoloa saatika että miehensä kaveeraa. Enkä tosiaankaan kysy tätä suoraan koska en uskalla, olen raukka. Onko teillä mitään vastaavaa kokemusta ja onko tämä yleistäkin Facebookissa? Miten voi luottaa mihinkään mitä kaverit kirjoittavat, kun kammottavan riitelyn päätteeksi kirjoitetaan seinälle että kullan kanssa iltakävelyllä auringonlaskussa. <3

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ristiriitaisuus liittyy kaveris miehen exään. Kokee exän uhkana (mitä varmasti onkin) ja haluaa merkata miehen itselleen.

Vierailija
22/25 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on niin, että eron edellä suhdetta hehkutetaan...kuten muutkin on sanonut, sä olet ehkä ainoa, kenelle uskaltaa kertoa totuuden. Enkä kyllä näe mitään syytä siihen, miksi fb:ssa pitäisikään kertoa että päin persettä menee, taas riideltiin. Vaikka onhan tuo melko ristiriitaista viestiä ihan päinvastaista, voisi päivittää ihan muita asioita. Mutta tosiaan haluaa näyttää kaikille, että hyvin menee, elämä on ihanaa!

Mä olen miettinyt, että mikä on naapurin äidin motiivi päivittää fb:hen aina vain niin ihania ja siirappisia elämä on ihanaa-päivityksiä. Ehkä heidän elämänsä onkin ihanaa, en sitä epäile, mutta kun ne päivitykset on monesti ristiriidassa todellisen tilanteen kanssa. Esim. lauantai-iltana saattaa päivitys olla, että "Elämä on tässä ja nyt, niin ihanaa. Koko perhe vapaalla ja kotona koko päivän, ei kiirettä minnekään." Kuulostaa kivalta, mutta samalla totuus on se, että heidän molemmat lapset ovat olleet meillä puolesta päivästä lähtien ja olemme patistaneet kotiin illansuussa, että nyt me lähdetään oman perheen kanssa saunaan jne. Kukaan ei ole heitä välissä soittanut syömään tai mitään, emmekä me periaatteesta tarjoa ruokaa kun naapurissa asuvat, voivat kipaista kotiin syömään. Juomaa kyllä saavat janoonsa ja jos meillä esim. lettuja paisetaan niin toki tarjotaan kaikille. Kivoja lapsia ovat, ei siinä mitään. Ihmetyttää vain tuo äidin jatkuva ihanan perhepäivän esitys, kun tosiasiassa lapset eivät kotona ole. Enkä kehtaa kommentoida siihen, että täällähän ne teidän nuppuset ovat =) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten alat kommentoimaan niitä FB-postauksia: "Kiva kun saitte sovittua" jne jos oikein ilkeäksi haluat heittäytyä-

Vierailija
24/25 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tuollaista esittäjää jaksaisi! Muille esitetään niin onnellista elämää, ja sitten sinulle kipataan haiseva sontalasti nurkista. Sen jälkeen kun sinä jäät haistelemaan hänen sontiansa, hän kipittää kotiin elämään showtansa, jota sitten raportoi fb:ssä. Ja kerää tietty ne ihanat ja tärkeät tykkäämiset.

Et kuuntele enää sitä valitusta. Jos hän jää yksin jankuttamaan, toteat vain että niin, tehän riitelette JATKUVASTI. Jos olet tarpeeksi ilkeä, lisää vielä että KAIKKIHAN sen tietää.

Vierailija
25/25 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan kysyisin kaverilta jotenkin niistä fb-päivityksistä jos ovat ristiriidassa sen kanssa mitä juttelee (siis kasvotusten/puhelimessa).

Voihan se olla joku suhteen pelastusyrityskin, että haluaa julkisesti näyttää kaikille kuinka paljon toisesta tykkää.