Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitus lomaili ja nyt tilanne "Kaaos uhkaa korona­testausta, kapasiteetti ei tule ikinä riittämään”

Vierailija
18.08.2020 |

Voi voi kun loman vietto oli niin kivaa

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisaalta nyt on virkeitä ja hyvin levänneitä ministereitä ja näyttävät kuvassa todella hyvältä

Vaikka en nykyisestä hallituksesta kauheasti pidä, niin tämä testaushomma ei ole hallituksen vastuulla millään tavoin.

Kylläpä vaan on. Tarvittaessa hallituksen olisi tullut julistaa maahan OIKEA poikkeustila jos keinot ei muuten riitä, siis sellainen ihan oikea juttu jossa tankit on kaduilla ja jossa totellaan, tai piikkilanka-aitaus kutsuu. 

Mä olen huojentunut. Korona ei voi olla vakava asia, jos hallitus joutaa lomailla.

Sanat ei koskaan ratkaise mulle, vaan teot.

Vierailija
102/102 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisaalta nyt on virkeitä ja hyvin levänneitä ministereitä ja näyttävät kuvassa todella hyvältä

Vaikka en nykyisestä hallituksesta kauheasti pidä, niin tämä testaushomma ei ole hallituksen vastuulla millään tavoin.

Kylläpä vaan on. Tarvittaessa hallituksen olisi tullut julistaa maahan OIKEA poikkeustila jos keinot ei muuten riitä, siis sellainen ihan oikea juttu jossa tankit on kaduilla ja jossa totellaan, tai piikkilanka-aitaus kutsuu. 

Mä olen huojentunut. Korona ei voi olla vakava asia, jos hallitus joutaa lomailla.

Sanat ei koskaan ratkaise mulle, vaan teot.

Hallitus ei lomaile ikinä kuten eduskunta. Yksittäisillä ministereillä on täysivaltaiset sijaiset. Torstaina hallitus taas kokoontuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä