Ootteko hamstrannut Buranaa?
Kommentit (18)
en ole hamstrannut. en käytä sitä kuin äärimmäisessä pakkotilanteessa ja aika epätodennäköistä on että tarvitsisin lähivuosina kun en ole moneen vuoteen tarvinnut. jos tulee hätätapaus saan varmasti parempaakin lääkettä.
laskin että viimeiseltä hamstrauskierrokselta on vielä 37 pakettia jäljellä
Ostin just paketin ja riittää 6 kk
Ei buranan saantia olla rajoittamassa...
Vierailija kirjoitti:
En ole hamstrannut, enkä hamstraa. Maksansa voi pilata hauskemmillakin menetelmillä.
Ibuprofeeni ei pilaa maksaa.
Parasetamolin myyntiä rajoitetaan, ja dexametasonin myös. Joudun käyttämään kumpaakin. Toivottavasti mulle riittää.
Minulla on entistä. Riittänee loppuiäkseni.
En. Minulla on munuaisten vajaatoiminta enkä voi käyttää niitä.
En hamstraa Buranaa, sillä en voi käyttää sitä.
Ei ibuprofeenia olla sääntelemässä vaan parasetamolia.
Koska ihmiset ovat hamstranneet Panadolia, kun keväällä levisi tieto, että se on koronassa turvallisempi kuin Burana.
Miten joku ei tiedä sitä? Ap olisi siis ilmeisesti hamstrannut Buranaa ja vetänyt sitä koronaansa?
Eihän nuo särkylääkkeetkään ikuisuuksia säily.... mitä järkeä hamstrata? Toivon todella, että valopäät palauttavat vanhentuneet pillerit sitten apteekkiin asianmukaisesti hävitettäviksi eiväkä huuhtele niitä vessasta alas tms.
Vierailija kirjoitti:
Parasetamolin myyntiä rajoitetaan, ja dexametasonin myös. Joudun käyttämään kumpaakin. Toivottavasti mulle riittää.
Jos sinulla on resepti, niin rajoitukset eivät koske sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ibuprofeenia olla sääntelemässä vaan parasetamolia.
Koska ihmiset ovat hamstranneet Panadolia, kun keväällä levisi tieto, että se on koronassa turvallisempi kuin Burana.
Miten joku ei tiedä sitä? Ap olisi siis ilmeisesti hamstrannut Buranaa ja vetänyt sitä koronaansa?
Minulla on myös panadolia, määrättiin aiemmin muista syistä.
En. Mulla jäi leikkauksen jäljiltä jättipurkit kuussatasta Buranaa ja grammaista Panadolia. Riittävät vaikka kuinka pitkään ja ehtivät vanhetakin.
Miten muuten särkylääkkeissä on nuo viimeiset käyttöpäivämäärät? Miten lääke muuttuu sen jälkeen? Eläinlääkkeissä on nimittäin joitan sellaisiakin, joita voi käyttää ns. vanhentuneinakin.
Meiltä löytyy ibuprofeenia niin paljon, että voisi hamstraamiseksi jo sanoa tuota. Sitä on niin paljon, että osa menee varmaan vanhaksi ennen kuin tulee kaikki käytettyä. Ostin lisää, mutta sitten löysin 10 kpl liuskan käsilaukusta.
Parasetamolia pitäisi käydä pieni paketti ostamassa, kun kaikille ei meidän perheessä tuo ibuprofeeni käy.
Älkää hamstratko kaikkea mahdollista liikaa, niin ei mene säännöstelyyn taas ja oikeasti tarvitsevat saavat vaivaansa.
En ole hamstrannut, enkä hamstraa. Maksansa voi pilata hauskemmillakin menetelmillä.