Riidellään miehen kanssa joka päivä
Ongelmana on se, että nähdään miehen kanssa aika harvoin (kerran kaksi viikossa), ja mies sanoo osa syyksi sen että riidellään aina kun nähdään. Totta se onkin että riidellään paljon, mutta suurin osa riidoista johtuu siitä, kun mies viettää niin vähän aikaa kanssani. Minusta tuntuu jatkuvasti, että mies ei ole tosissaan kanssani, koska näämme niin harvoin. Ja tämä johtaa riitelyyn.
Myönnän, että olen ollut liian herkkä suuttumaan asioista. Esim. Monesti suutuin silloin, kun hän oli nähnyt minua pari tuntia ja lähti sitten heti loppuillaksi harrastuksiin tai näkemään kavereita. Tietysti ymmärrän, että mies haluaa viettää aikaa myös kavereidensa ja harrastusten parissa, mutta ei kai hän voi minuakaan aina jättää kakkoseksi. Olisi mukavaa, jos hän edes joskus voisi viettää koko päivän kanssani.
Uskon, että riidat vähenisi jos mies olisi kanssani enemmän, koska mielestäni normaaliin parisuhteeseen ei kuulu nähdä vain pari tuntia viikossa.. Emme siis asu vielä saman katon alla. Mies on luvannut olla kanssani enemmän, mutta ei ainakaan vielä ole muutosta tullut. Hän on myös vakuutellut olevansa tosissaan kanssani, mutta ei jaksa jatkuvaa riitelyä aina kun nähdään.
Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ktuntuu ajattelevan, että poikaystävällä olisi velvollisuuksia häntä kohtaan.
Kannattaa tajuta, että kaikki seurustelu perustuu vapaaehtoisuuteen. Pojan ei tarvitse tavata sinua ollenkaan, jos se ei tunnu mukavalta. Kohta epäilemättä ei enää tapaakaan, jos noin jatkat.Mutta kun hän itse sanoo, että aikoo olla kanssani enemmän, mutta ei sitten olekaan, niin eikö siinä ole syytä suuttua?
- Ap
Olet vakipano,.
Minkä ikäisiä olette?
Miten kauan seurustelleet ja kumman aloitteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ktuntuu ajattelevan, että poikaystävällä olisi velvollisuuksia häntä kohtaan.
Kannattaa tajuta, että kaikki seurustelu perustuu vapaaehtoisuuteen. Pojan ei tarvitse tavata sinua ollenkaan, jos se ei tunnu mukavalta. Kohta epäilemättä ei enää tapaakaan, jos noin jatkat.Eikö minun sitten enää pitäisi ehdottaa näkemistä? Tai sanoa että huomaan, että häntä ei kiinnosta ja pyytää sanomaan sen suoraan? Tai entä, jos mies lupaa soittaa mutta ei soitakkaan, pitääkö minun olla vain niinkuin se olisi ok?
- Ap
Joskus asioihin ei saa vain vastausta. Mies väistelee ja etääntyy ja sysää suhteen jatkon harteillesi. Sinä annat siimaa ja odotat, parhaassa tapauksessa vuosia.
Kun et selkeästi saa mitä tarvitset, suosittelen että sanot miehelle ettei nykyinen meno tyydytä sun hellyyden ja huomiontarpeita, joten olet päättänyt etsiä jonkun toisen joka haluaa viettää kanssani aikaa.
Mies parantaa kyllä tän "uhrauksen" jälkeen tapansa -tai sitten ei. Todennäköisesti ei. Hän ei pidä sinua niin tärkeänä elämässään -käytös sen paljastaa.
Kyllä kaverit meneeki puolison edelle.
Kaverit ollaan tunnettu useimmat koko elämän ja joku uus nainen ei kyllä kavereiden välejä pilaa.
Helpommin saa uuden naisen ku kunnon kaverin.
Jos minulle mies valittaisi siitä, etten halua viettää hänen kanssaan tarpeeksi aikaa, niin en usko että haluaisin enää senkään vertaa. Valittaminen ja syyttely vain etäännyttää ja ärsyttää.
Mutta luota intuitioosi. Jos tuntuu siltä, ettei miestä kauheasti kiinnosta, niin se pitää todennäköisesti paikkansa. Näkeehän sen, tykkääkö toinen olla yhdessä vai ei. Ja jos ei tykkää, niin et saa tuosta roikkumisesta muuta kuin mielipahaa itsekään.