Tiedättekö miehenne mitat?
Kuinka tarkkaan tiedättä oman miehenne mitat? Mun mies on 181cm pitkä ja painaa 76 kg. Hän pitää itseään hieman liian hoikkana, mutta minusta hän on juuri sopivan kokoinen ja sopivan lihaksikas. (Hän harrastaa paljon liikuntaa mm. juoksua on hyvässä kunnossa).
Ai niin ja sen mitta on 16cm:). Sekin on mielestäni juuri sopivan kokoinen...
Kommentit (152)
Aika tarkalleen tiedän, en nyt painoa tarkalleen tai "pakketin" kokoja mutta esim. vyötärö, selkä, sisälahje, hartia... kaikki nämä perus tiedot että kun katselen hänelle vaateita niin ei tarvitse palauttaa kuin harvoin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 12:39"]
170/115 salimies.
Peniksellä mittaa 23cm.
On kyllä siunattu kaikin avuin. ;-)
[/quote]Läskiys ei kyllä mitenkään korvaa puuttuvaa pituutta.
juu, paino on 90kg ja pituus 177cm
Kyllä tiedän pituuden 175cm, mutta muita mittoja en niin tarkkaan tiedä.
170/115 salimies.
Peniksellä mittaa 23cm.
On kyllä siunattu kaikin avuin. ;-)
Hahaaaa, mielessäni näen sen kamalan apinamiehen siitä Jutta ja superdietit sarjasta... oliko Bull ;DDD
Paino on n. 100 ja pituutta 180 cm. Vähän on liikaa painoa, mutta muuten mukava mies.
Oma mies on 182/90, ja ei ole tullut mieleen mitata vehjettä.
Toisen miehen pituutta ja painoa en tiedä, vähän pienempi kuin oma mutta kalu on isompi.
Tiedän mieheni mitat, mutta hän ei tiedä minun.
Tiedän mieheni mitat, mutta hän ei tiedä minun.
Tiedän. 187cm/noin 96kg, kengänkoko 45, senkin mitan tiedän, mutten laita tähän. Ei valittamista siinäkään :)
Pituutta on n.185 ja painoa 85. Kengännumero on 44. Sen pituutta en ole mitannut.
182 cm/89 kg, kengänkoko 43-44. Painoa voisi olla vähemmänkin tai ainakin se voisi olla lihasta eikä vatsaa. Meillä mies on se, joka on lihonut suhteen aikana =D
180 cm, 90 kg, kenkä 43, kalu 18 cm.
Suurin piirein tiedän kaikki mitat, mutta nuin tarkkaan en tiedä kuin monet muut.
Teillä taitaa olla löysät värkit?
Kaikuuko :>
Tiedän muut mitat paitse "sen" tarkkaa mittaa en tiedä.
Taas palstalle on sattunut vain isomumaisten morsiammia. Kuten aina. Suomalaisten vehkeiden keskipituus on alle 14 senttiä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 19:51"]
Jokaikinen poika on varmasti sen mitannut joskus. Vertailevat itseään salaa toisiin, onko kokoa riittävästi. samanlainen ahdinko kuin naisilla rintojensa koosta, pimpin piukkuudesta tai vyötärömitasta. Ihan tekopyhää sievistyleä väittää etteikö koko kiinnostaisi myös naista. Pituus, paksuus, muoto, seisokin kesto.
[/quote]
Juuri näin. Varmasti sen koko kiinnostaa naista...
175/75/42, kikkeliä en ole mitannut.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 11:48"]
Miten te tiedätte miten iso "se" miehellänne on? Mittaatteko? Mun mies ei anna mitata vaikka olen monesti pyytänyt, tiedän sen olevan keskivertoa kookkaampi mutta ei vaan suostu että mittaan vaikka miten maanittelen. :( Häntä kuulema ei kiinnosta sen pituus tai paksuus että siksi ei mittailla.
[/quote]
Luulisi että jos miehellä on normaalia kookkaampi kalu, niin hän suorastaan toivoo että se mitataan, että hän pääsee sillä sitten kehuskelemaan.
[/quote]
No onneksi mun mies ei ole tuollainen. Itseasiassa jos olisi, ei olisi mun mies. Huh huh.