Pahasti pettynyt
Eräänä iltana, kun vanhempani lähtivät mummille, päätin elämäni ensimmäistä kertaa pirauttaa kontaktipuhelimeen. Ajattelin voivani löytää jonkun mukavan böönan seurakseni. Olen ihan hyvän näköinen nuori kundi ja naisseurasta ei ole ikinä ollut pahemmin puutetta, joten arvelin tämänkin yrityksen onnistuvan.
Näppäilin numeron ja linjalta löytyi heti oikein mukavan kuuloinen kimuli. Meillä synkkasi vallan mainiosti, joten päätimme sopia treffit Forumin lasikulmalle.
Saavuin sovitulle paikalle ajoissa ja jäin sydän pamppaillen odottamaan hänen saapumistaan. Ja kun hän tuli, tuntui kuin pala olisi jäänyt kurkkuun. Äänen perusteella olisin odottanut edes normaalin näköistä tyttöä, mutta hän näytti pikemminkin hirviöltä. Lähdin kumminkin hänen kanssaan leffaan, niin kuin olin luvannut, mutta toivoin ettei kukaan tuttu tulisi vastaan.
Leffassa hän yritti nojata minuun, mikä tuntui äärettömän vastenmieliseltä. Hän oli tosin ihan mukava, mutta mieleeni ei olisi tullutkaan halata tai sitten suudella niin epämiellyttävän näköisen tytön kanssa. Hän halusi tavata uudelleen, mutta onneksi sain keksittyä hyvän tekosyyn, uudelleen tapaamisen välttämiseksi. Pitäähän minunkin joku taso naisystävissäni säilyttää.
Tämän järisyttävän kokemuksen jälkeen en aio käyttää kontaktipuhelimia enää jatkossa, vaan etsin naisseurani muualta. Kontaktipuhelimia näköjään käyttävät vain henkilöt, jotka ovat epätoivoisessa tilassa ja joilla ei ole ulkonäössä paljon kehumista. Kauneushan on katsojan silmissä, mutta minä ainakin haluan tästedes tietää etukäteen miltä seuralaiseni näyttää. Tuleepahan vältyttyä tukalilta tilanteilta.
Kommentit (2)
Ihan hyvä ettei pidä toista turhaan toivossa jos toinen tuntuu heti vastenmieliseltä.
Olen pahoillani, jos jouduit kärsimään kontaktipuhelimen kamalaa monsteria kokonaisen elokuvan verran. Olethan tottunut aivan erilaisiin naisiin, toinen toistaan kauniimpiin.
Häpeä, sanon minä. Etkö lainkaan ajattele tämän leffaseuralaisesi tunteita? Miltä hänestä tuntuu, kun hän saa lehdestä lukea kun haukut häntä hirviöksi ja elokuvailtaanne järisyttäväksi kokemukseksi? Kuitenkin keskustellessasi puhelimessa tytön kanssa pidit häntä ihan mukavana. Mitä oikein sitten odotit? Kiihkeätä, jännittävää amatsoniako? Illuusiosi särkyi; tyttö puhelinkontaktilinjalta ei ollutkaan Ulla Upea, vaan Tiina Tavallinen. Tietääkseni kuitenkaan näissä kontaktipuhelimissa ei ole vaatimusta "Vain hyvännäköisille". Vai onko?