Mikseivät naiset seurustele teinipoikien kanssa?
Kun sanotaan ettei nainen tarvitse elättäjää, niin miksei nainen seurustele teinin kanssa? Miehet rakastavat teinejä hautaan asti, vaikka sosiaalinen paine tekee tehtävänsä.
Ihminen on terveimmillään alle 20-vuotiaana. Silloin libido ja erektio on myös kovinta luokkaa ja palstanaisten mukaan myös miehet ovat silloin 'kauneimmillaan'. On vähemmän traumoja ja kyynisyyttä. Miksi miehelle riittää itseään 'huonompi' teinityttö (ei elämänkokemusta, taitoja jne.) mutta naisen pitää aina saada itseään 'parempi' mies? Miksei nainen voi rakentaa itselleen mielenkiintoista elämää, persoonallisuutta ja kokemuksia? Miksi siihen tarvitaan 'ylempi' mies? Miksei poju riitä?
Ja turha sanoa, että "miksi miehen pitää saada manipuloitava tyttöressukka?!" koska se argumentti ei toimi. Ihmisen ÄO saavuttaa huipputasonsa jo 16-vuotiaana ja yllä tuli jo mainittua järkiargumentit teiniseurustelua varten, eli kauneus, iloisuus ja terveys. Jos manipuloitavuus olisi tärkein asia, miehet valitsisivat dementiamummon.
Kommentit (10)
Nuoret pojat ovat niin lapsellisia ja epäkypsiä, että en pitänyt heistä silloinkaan, kun olin itse nuorempi.
Tasavertainen suhde, jossa molemmat ovat samalla kehitystasolla on enemmän mieleeni.
Kyllä itse voisin hyvinkin serustella parikymppisen kanssa. Pidän nuorista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 14:45"]
Missä nämä mainitsemasi "palstanaiset" ovat kertoneet, että "mies" on kauneimmillaan alle 20-vuotiaana? Mun ajatusmaailmassa alle 20-vuotias on lähempänä lasta kuin aikuista, en tunne viehtymystä niin nuoria kohtaan.
Jos yrität löytää perusteluita sille, että haluat vikitellä teinejä, mietipä uudestaan. Älykkyysosamäärä ei ole ainoa asia, jolla ihminen päätöksiään tekee, tarvitaan myös kokemusta. Neurologisten tutkimusten mukaan tunne-elämällä on iso rooli päätöksenteossa, pelkkä järki ei ohjaa ihmistä (siis normaalia ihmistä, jonka aivojen kaikki osa-alueet toimivat). Sen takia kokemuksella on todella iso rooli.
[/quote] Henkilökohtaisuuksiin en vastaa, mutta ei tuo estä vastuullisen aikuisen teiniseurustelua. Vastuullinen aikuinen voi siis seurustella teinin kanssa ilman ongelmia, koska ei käytä hyväkseen tuota kuvailemaasi kokemuksen puutetta.
Tuo kokemuksen puute pätee kuitenkin lähinnä poikiin, koska sosiaalinen pelaaminen ja juonittelu on tytöille niin luontaista, että ovat siinä paljon parempia aivan kuten pojat urheilussa. 15v tyttö vastaa 25v miestä siinä mielessä.
Koska minua kiinnostaa miehet, eivät pojat.
Haluan MIEHEN en lasta tai teiniä kumppanikseni tai puolisokseni.
Jaa, kun palstan juttuja lukee, niin aika moni seurustelee ja on naimissakin henkisesti teini-ikäisen miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 14:57"]
[/quote] Monissa ns.vihervasurien ihailemissa kulttuureissa ei ole mitään nuoruutta lapsuuden ja aikuisuuden välissä, vaan 15-vuotias on jo metsästävä ja sotiva mies.
No aivot kehittyvät noin 23-vuotiaaksi saakka. Teinit ovat lapsellisia ja elämäntilanne aivan eri.
Parikymppinen kyllä kelpaisi.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 14:57"]
[/quote] Monissa ns.vihervasurien ihailemissa kulttuureissa ei ole mitään nuoruutta lapsuuden ja aikuisuuden välissä, vaan 15-vuotias on jo metsästävä ja sotiva mies.
[/quote]
No minä en olen ole vihervasuri joten minulle 15v. on ihan lapsi vielä. Siksi en todellakaan ottaisi teinipoikaa kumppaniksi. Olen aikuinen nainen, jolle sopiva kumppani on aikuinen mies.
Missä nämä mainitsemasi "palstanaiset" ovat kertoneet, että "mies" on kauneimmillaan alle 20-vuotiaana? Mun ajatusmaailmassa alle 20-vuotias on lähempänä lasta kuin aikuista, en tunne viehtymystä niin nuoria kohtaan.
Jos yrität löytää perusteluita sille, että haluat vikitellä teinejä, mietipä uudestaan. Älykkyysosamäärä ei ole ainoa asia, jolla ihminen päätöksiään tekee, tarvitaan myös kokemusta. Neurologisten tutkimusten mukaan tunne-elämällä on iso rooli päätöksenteossa, pelkkä järki ei ohjaa ihmistä (siis normaalia ihmistä, jonka aivojen kaikki osa-alueet toimivat). Sen takia kokemuksella on todella iso rooli.