Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette miehenne kanssa arkisin/viikonloppuisin yhdessä?

Vierailija
26.08.2013 |

Meillä on miehen kanssa sellainen ongelma, että me ei tehdä yhdessä mitään muuta kuin katsotaan telkkaria tai harrastetaan seksiä!!
Tämä ''kämppiksinä'' asuminen on alkanut raastaa suhdetta ja riidellään jatkuvasti ja mies on alkanut naljailla joka asiasta minulle. Tämä ei ole kyllä hyväksi kenellekkään, varsinkaan 3 kk vanhalle tyttärellemme. Kaipailisin ideoita, mitä voisimme mieheni kanssa tehdä viikolla töiden jälkeen tai viikonloppuisin.. 
Asumme aika pienellä paikkakunnalla, täällä ei ole oikein harrastemahdollisuuksia. Kuntosali ja uimahalli ovat yksi joissa voisimme käydä yhdessä vaikka viikonloppuisin, jos saamme lapselle hoitajan muutamaksi tunniksi. Toisella paikkakunnalla on keilahalli, jota voisi hyödyntää.. Ongelmana on myös se, että miten saan mieheni innostumaan tekemään jotakin kanssani. Itse hän ehdotti viimeviikonloppuna keilaamista, muttei kuitenkaan lähtenytkään?? Mä yritän pelastaa tätä suhdetta lapsen vuoksi, mutta kai mun vaan pitää luovuttaa. Jos mies ei suostu tekemään mun kanssa mitään.. Tuntuu että lenkillekkin menee mielummin vauvan kanssa kahdestaan.. :( on tää aika tuhoontuomittu suhde kyllä.. Mutta ainahan sitä kannattaa yrittää.. Tai niin..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä telkkari meilläkin katotaan mutta samalla hiplaillaan toisiamme. Syödään hyvin. Sisustellaan, käydään lenkillä. Puuhastellaan pihalla. Saunotaan ja kylvetään. Ihan normi askareita. Harvemmin kahdestaan käydään elokuvissa tms. , lapsien kanssa kylläkin. Samoin ulkona syömiset useimmiten koko perheellä. Sekstaillaan. Lapset vielä alakoulussa, toivon että kun vähän kasvavat uskaltautuisimme matkustamaan joskus vielä kahdestaankin. Tämä nyt ei minua kyllä rassaa koska ehdimme elää jo yhdessä pitkään ennen lapsia.

Vierailija
22/25 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetaan pihaa, grillataan ja myös mökkeillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään ruokaa, siivoillaan, metsäretkiä, kävelyä, lukemista, askartelua.

Vierailija
24/25 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetaan vauva.fi-keskusteluja ja nauretaan niille yhdessä. :)

Vierailija
25/25 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kaupassa, siivotaan, treenataan, katselemme filmejä.

Tällänen on 5 kymppisen pariskunnan weekend

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme