Kysymys Uudesta Päivästä (TV2): miksei Terolla ole sukua häissään?
Nyt ihmetyttää: Miksei Uusi Päivä -sarjan Kuuslan Terolla ole ketään sukulaisia omissa häissään paikalla?
Selviääkö tämä koskaan? Välit poikki? Vai eikö sukulaisia vaan ole? :o
Kommentit (6)
Kuuluu varmaan teille? Joko sukua ei vain ole, tai sitten he eivät ole kutsumisen arvoisia. Kukaan ei varmaan kovin pienestä syystä jättäisi läheisiä sukulaisiaan kutsumatta häihin, joten eiköhän se ole henkilökohtainen asia mikä mahdollisesti on moiseen ratkaisuun johtanut.
Esim. itselläni äiti on todella anti-avioliitto-ihminen, enkä aio tulevaisuudessa (jos naimisiin menen) kutsua häntä pilaamaan häitä. Isää taas ei kiinnosta, eikä hän viitsi muutenkaan minua tavata joten en aio häihinkään patistella. Muuhun sukuun ei ole yhteyksiä, joten summana, minunkaan häissäni ei tule minun puoleltani sukua olemaan.
Meidän häissämme ei ollut minun puoleltani kuin vanhemmat ja siskoni. En ole erityisesti riidoissa sukuni kanssa, en ole vain jaksanut pitää mitään yhteyttä kehenkään suvussani. Ei ole koskaan tuntunut tärkeältä. Suku on minulle hyvin yhdentekevä asia.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 14:56"]
Kuuluu varmaan teille? Joko sukua ei vain ole, tai sitten he eivät ole kutsumisen arvoisia. Kukaan ei varmaan kovin pienestä syystä jättäisi läheisiä sukulaisiaan kutsumatta häihin, joten eiköhän se ole henkilökohtainen asia mikä mahdollisesti on moiseen ratkaisuun johtanut.
Esim. itselläni äiti on todella anti-avioliitto-ihminen, enkä aio tulevaisuudessa (jos naimisiin menen) kutsua häntä pilaamaan häitä. Isää taas ei kiinnosta, eikä hän viitsi muutenkaan minua tavata joten en aio häihinkään patistella. Muuhun sukuun ei ole yhteyksiä, joten summana, minunkaan häissäni ei tule minun puoleltani sukua olemaan.
[/quote]
Älä nyt vallan tuohdu, nyt oli kyseessä vaan ihan telkkarisarjan kuvitteellinen hahmo kyseessä :)
En katso tv:tä, sitä enemmän vaan ihmetyttää että miettiikö joku oikeasti TV-HAHMON häävieraita :o??? Siis kyse ei edes ole oikeasta ihmisestä, täh?
Säästösyistä. Näyttelijät maksavat, ja puhumattomat avustajat läheisinä sukulaisina olisivat ehkä hieman noloja. Näin oletan rohkeasti, vaikken sarjaa katsokaan.
Samaa mietin. Nythän tuo hääjakso näyttää tv:ssä pyörivän... Jos joku osaa kertoa, olisin myös kiitollinen.