Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Neuvolatyöntekijän vaihtaminen?
26.08.2013 |
En halua hankalan asiakkaan mainetta, mutta jos sama käytös jatkuu seuraavalla käynnillä neuvolassa, on mielestäni ihan oikeutettu pyyntö saada joku toinen terveydenhoitaja. Mieluiten yritän kuitenkin sietää, eipä sitä niin usein tarvitse nähdä. Jos kuitenkin terveydenhoitajaa on vaihdettava, miten se tapahtuu? Keneen pitää ottaa yhteyttä? Joudunko sitten jonnekin kirjoittamattomalle mustalle listalle ja saan otsaan sen hankalan asiakkaan leiman? Mistään kiukuttelusta ei minun puoleltani ole kyse, enkä ole vetämässä herneitä jostain pikkujutusta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä olen vaihtanut neuvolatyöntekijää, tai itse asiassa mulla se meni sit niin että jouduin käymään naapurikunnan neuvolassa (meillä vaan yksi työntekijä per neuvola kun on pienet kunnat kyseessä).
Soitin sinne uuteen neuvolaan ja sanoin että haluan käydä siellä tai sit vaihtoehtoisesti lopetan nevolassa käynnin kokonaan. Mulla oli niin ahdistava äitiysneuvolan työntekijä että en kestänyt ajatusta siitä että olisin enää koskaan sen vastaanotolla. Homma hoitui ihan puhelinsoitolla, uus terkka ei kysellyt mitään vanhasta tai syistä miksi halusin vaihtaa. En saanut tietääkseni mitään hankalan asiakkaan leimaa. :D
Nyt uudestaan raskaana ollessani en vieläkään aio mennä tälle ahdistavalle terkalle vaan mielummin johonkin muualle. En siis aio edes soittaa omaan neuvolaani vaan suoraan naapurikuntaan.
Sinuna soittaisin neuvolaan ja sanoisin että haluan vaihtaa terveydenhoitajaa. Jos ne kysyy miksi (sulla ei muuten oo velvollisuutta kertoo jos et haluu) niin vastaisin että kemiat ei kohtaa tai muuta epämääräistä. Tai sit kertoo ihan rehellisesti sen syyn jos haluaa. :)
Työntekijän vaihtaminen pitäis nnistua ihan ilmoitusasiana, soitat sinne vaan. :)