Onko KUKAAN löytänyt ratkaisua erilaisten libidojen törmäyksille?
Yli 10 vuotta tässä on jo samasta aiheesta väännetty (ja tiedän, että tästä väännetään monien muidenkin suhteissa). Ahdistaa hirvittävästi ajatus, että tätä samaa vääntöä täytyy jatkaa koko loppuelämä. Pelkästään sen takia ei kuitenkaan viitsi erotakaan. Lapsiakin on monta.
Minun halujen (jos niitä voi edes sellaisiksi kutsua) mukaan meillä olisi seksiä ehkä pari kertaa kuukaudessa. Miehen mukaan pari kertaa päivässä. Tällä hetkellä kompromissi (joka ei miehelle tunnu mitenkään riittävän) on 2-3 kertaa viikossa. Itse seksissä ei ole mitään vikaa (vertailukohtia on). Eikä mikään vapaa suhde innosta kumpaakaan. Mutta hirvittävän väsyttävää tämä on, varsinkin ajatus loppuelämän väännöstä asian kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 11:35"]
No onko se seksi kaikki kaikessa? Entä lasten ehjä perhe? Entä jos seksiä ei eronneenakaan saa? Joutuu olemaan yksin ja ilman? Meillä seksiä harvoin, itse haluisin useammin mutta mies ei. Seksi on loistavaa kun sitä on. En tiedä voisinko oppia nauttimaan siitä kenenkään muun kanssa. Harmittaa vaan että onko seksittön loppuelämä tulossa.
[/quote] Seksi, itseasiassa rakastelu on ainakin meillä ainoa hetki jolloin olemme yhtä, täydellisesti yhdessä, yksi ihminen ja sielu, ja se on ihanaa. Jos sitä ei ole kokenut, ei sitä osaa kaivatakaan. Mutta kukaan joka sen on kokenut, ei kysy että onko se seksi nyt niin tärkeää.