Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysitkö seksuaalisuutesi yli 30-vuotiaana? Ja oliko

Vierailija
29.07.2013 |

se ihan jotain muuta kuin olit siihen saakka kuvitellut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin, sehän on selvä. Alle 30 -vuotiailla naisilla ei ole haluja saati seksuaalisia tarpeita. 

Vierailija
2/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr.2.: Kaikilla ei ole, tiedäthän sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs ny viittikö :) Kyllä mulla ainakin on ollut haluja, tarpeita ja suoraa eroottista toimintaa ihan nuoresta pitäen, mutta jotenkin siinä kolmenkympin jälkeen tuntui että asiat lähti ikäänkuin uudelle tasolle, hoksasin itsestäni ja haluamisestani jotain ihan uutta ja melko syvällistä. Mieskin pani merkille että nyt ollaan uudella eroottisella tasolla! 10 vuoden yhdessäolon jälkeen meillä on alkanut olla uudenlaista seksiä ja ihan uutta virtaa ko. hommiin.

Että kyllä mä ainakin koen "löytäneeni" itseni uudella tavalla vaikka olen aina nauttinut seksistä ja harrastanut sitä estoitta.

Vierailija
4/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, päinvastoin halut on vähän hiipuneet nuoruuden päivistä, ennen meinasi tulla hulluksi jos oli viikko väliä, nykyään pärjää viikon ihan mainiosti.

Vierailija
5/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana seksi oli kyllä kiihkeätä,mutta epävarmaa;olenko tarpeeksi kaunis,osaanko tehdä kaikki oikein jne.Nyt voin heittäytyä hiojeni vietäväksi välittämättä sellusesta pyllystäni tai liian pienistä rinnoistani.Kelpaan sellaisena kuin olen.

Vierailija
6/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löysin, olen mm. oppinut tykkäämään uusista jutuista, löytänyt uusia herkkiä alueita ja muutenkin seksuaalisesti olo tuntuu entistäkin vapautuneemmalle ja jotenkin jännittävämmälle! Vähän kuin olisi löytänyt koko homman taas uudelleen... Terv. Nainen 30+

Vierailija
7/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn teidän puheisiin. Olen vähän päälle kolmenkympin oleva perheenäiti ja nainen(seksuaalinen sellainen ;) 

täytyy sanoa että kun eiole enää ihan pieniä lapsia. Nuorinkin jo 5v. On löytynyt ihanuudenlainen nautinto seksistä. Olen myös oppinut tuntemaan itseäni ja herkkiä alueita. Mies osaa nykyään antaa nauintoa myös minulle kun tietää mistä tykkään :) 

aikoinaan kun oli vauvaa ja taaperoa niin ei kerennyt ajatella paljon itseä ja omaa nautintoa. Silloin meni lastentarpeet edelle.

Vierailija
8/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, olen 35 ja löysin uuden kumppanin. Viisikymppisen miehen, joka osaa todella ottaa huomioon sängyssä. Entinen elämä oli tyyliä nosto-pisto-ravistus. Uuuuh...

Vierailija
9/9 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löysin, alle 25-vuotiaan rakastajattaren kanssa. Olin jo unohtanut miten hyvältä nuorempi nainen tuntuu, etenkin kun meillä on alusta asti ollut henkinen yhteys.