Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille: kerrotteko ystävillenne tietoja seksielämästänne?

Vierailija
18.08.2020 |

Kiinnostaisi näin miehenä tietää sillä satuin vahingossa kuulemaan kun vaimoni hyvä naispuoleinen ystävä uteli humalapäissään vaimoltani yllättävänkin rohkeita tietoja seksielämästämme. Mm. Kuinka usein on seksiä ja missä asennoissa rakastellaan. Tiedättekö te esim. tyttöporukassa, kenen miehellä on isoin kalu☺?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä jotain toki on juteltu, ei kyllä yksityiskohtia. Tyttärelle myös.

Vierailija
2/21 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron. Esim oliko hyvää seksiä ja oliko miehellä iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien kavereiden kanssa, porukoita on erilaisia. Meillä on sellainen neljän naisen porukka jotka on tunnettu yläasteelta asti. Teininä orastava seksuaalisuus ja pojat oli melko lailla kaikki mistä me puhuttiin, ja kyllä me on kaikki esim. toistemme neitsyydenmenetykset kuultu melko yksityiskohtaisesti. Tällä porukalla ei olla iän myötäkään alettu sensuroimaan asiasisältöä ja puhutaan todella avoimesti nykyäänkin seksistä. Tiedän kavereiden miesten oudotkin mieltymykset, esimerkiksi. Mutta todellisessa maailmassa me enemmän huokaillaan kyllä miestemme saamattomuuksia ja kyvyttömyyksiä muilla elämän osa-alueilla paaaaaljon enemmän, aika harvoin kellään tuntuu olevan seksielämässään mitään mainitsemisen arvoista nykyään :)

Sitten on kavereita harrastuksista ja töistä jotka tässä suhteessa vaihtelee paljonkin, joidenkin kanssa on luontevaa puhua myös seksistä mutta toisten kanssa koko asiaa ei sivuta laisinkaan.

Vierailija
4/21 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kanssa kyllä.

En tiedä ystävien miesten peniksen koosta mitään, koska sellaisia ei puhuta, mutta noin muuten tulee kyllä puhuttua esim. pitkässä parisuhteessa olevien seksielämän laadusta (lähinnä jos jollain on ollut kuivempaa kautta tai erityisen hyvää kautta), sinkkujen säädöistä ja yleisesti mieltymyksistä eli mistä kukanenkin tykkää tai ei tykkää.

Välillä tulee puheeksi myös vanhat panot, jos joku on ollut jotenkin erityinen (tosi hyvää seksiä, koomisen huonoa seksiä, outoilua tms.).

Seksistä puhutaan kyllä paljonkin, mutta ei kovin intiimillä tasolla eikä miesten asioita revitellä eli ei tiedetä kenenkään miehen seksimieltymyksiä tai peniksen kokoa.

Pysytellään enempi naista itseään koskevissa asioissa tai yleisellä tasolla.

Mun kaverit on sellaisia, että niiltä tulis kyllä pahaa silmää ja varmaan ihan suoraa puhettakin, jos joku alkaisi ruotimaan miehen peniksen kokoa.

Feministejä suurinosa, eli ei haluta esineellistää ketään ja intimiteettisuoja tärkeää.

Vierailija
5/21 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tuon virheen tehnyt, että olen kertonut panojuttuja väärälle kaverille - jonka piti olla paras kaverini. Kaveri sitten yritti päästä bileissä testaamaan naistani, epäonnistuen siinä. On nyt entinen kaveri.

Vierailija
6/21 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, luottoystävälle.

Seksin laadusta ja ’sen’ koosta

Vierailija
7/21 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaikki jaetaan.

Vierailija
8/21 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kertonut yhdellekään ystävälleni mitään. En myöskään välittäisi kuunnella heidän seksielämästään. Tämän takia mua pidetään tietenkin estyneenä tiukkapipona. 

Vierailija
9/21 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kertonut yhdellekään ystävälleni mitään. En myöskään välittäisi kuunnella heidän seksielämästään. Tämän takia mua pidetään tietenkin estyneenä tiukkapipona. 

En minä ainakaan pidä, ymmärrän hyvin ettei kaikki halua jakaa omaa seksielämää ystävien kanssa tai kuulla heidän seksielämästään.

Itse jaan jonkin verran sellaisten ystävien kanssa jotka itsekin jakavat jonkin verran, ja yleisellä tasolla keskustelen kyllä avoimesti seksistä, mutta jotkut ystävät ei aiheesta puhu ja se on tietenkin ok enkä itsekään puhu heille seksijuttuja.

Pari entistä kaveria jauhaa aivan liian avoimesti ja yksityiskohtaisesti seksikumppaneidensa penisten koosta, seksin yksityiskohdista ym. ja näyttää vielä kuvia näistä miehistä, ja tuo on yksi syy miksi ovat entisiä kavereita.

Minusta tuollainen käytös on törkeää niitä miehiä kohtaan ja menee jotenkin maku koko ihmisestä, jos se jauhaa tuollaisia. En halua kuulla liian yksityiskohtaisia juttuja kenenkään seksielämästä.

Vierailija
10/21 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan paljoakaan. Osan kanssa ei puhuta mitään ja osan kanssa jotain, mutta ei kovin yksityiskohtaisesti tai itse en kerro. En kerro miehen koosta tai missä asennoissa harrastamme. Lähinnä puhutaan, jos ollut kuiva kausi tai erityisen vilkas tms. Minusta olisi hieman kiusallista, jos tietäisin liian yksityiskohtaisesti jonkun ystäväpariskunnan seksielämästa eikä se oikein edes kiinnosta. Jotkut asiat on ihan hyvä pitää kahden välisinä.

Vierailija
11/21 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minustakin on luottamuksen rikkomista, jos puhuu kahdenvälisiä seksiasioita ulkopuolisille. Ihan erityisesti silloin, kun kyseessä on pitkäaikainen kumppani / aviopuoliso, mutta myös lyhempien suhteiden kohdalla. 

t. kommentin 8 kirjoittanut "tiukkapipo"

Vierailija
12/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule nykyään enää mitään yksityiskohtaista kerrottua, kun on vakisuhde. Sinkkuaikana tuli joskus kerrottua esim kenen kanssa olin viettänyt yön. Yhdestä kalusta olen jutellessa maininnut parille ystävälle, koska se oli niin poikkeuksellisen isokokoinen. Pienistä en ole koskaan kertonut. Yleensäkin jutellaan enemmän miesten käytöksestä ja tekemisistä.

Vierailija
13/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuunnuttuani paras naimisissa oleva ystävättäreni on kysellyt. Olen vastaillut ja kertoillut.

Vierailija
14/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule nykyään enää mitään yksityiskohtaista kerrottua, kun on vakisuhde. Sinkkuaikana tuli joskus kerrottua esim kenen kanssa olin viettänyt yön. Yhdestä kalusta olen jutellessa maininnut parille ystävälle, koska se oli niin poikkeuksellisen isokokoinen. Pienistä en ole koskaan kertonut. Yleensäkin jutellaan enemmän miesten käytöksestä ja tekemisistä.

Reilua pienimunaisia kohtaan :-)

Vierailija
15/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa näitä juttuja.

Ketä oikeesti kiinnostaa toisten panemisen? Ei ketään.

Vierailija
16/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilua pienimunaisia kohtaan :-)

Kuinka iso sen kalun pitää olla, että kerrotte siitä muille?

Vierailija
17/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, seksielämämme on niin monimuotoista, että se aiheuttaisi turhaa "porinaa" kanssasisarissani. Ja kysymys on myös mieheni vuoksi "ei yleisesti käsiteltävä". Ei kerrota kenellekkään, pidetään vaan salaa kaikkea kivaa. Ja sitä on paljon ja monenlaista:)

Vierailija
18/21 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en miehenä kerro seksistä mitään kavereille koska se on minun ja kumppanin välinen asia. Samoin jos saisin tietää että kumppani kertoo kavereilleen meidän seksielämästä lähtisi kumppani vaihtoon.

Vierailija
19/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Minulla ei edes ole sellaisia naispuolisia ystäviä ja vaikka olisikin niin ei tulisi mieleenkään kertoa omia henkilökohtaisia asioita kuten seksielämä ja sen laatu jollekin toiselle.

Moni nainen on sellainen selän takana paskaa puhuva katkera juoruakka. N46

Vierailija
20/21 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kertonut mitään. Ihmettelin kovasti erästä nuoruuden ystävääni, joka kertoili hyvinkin yksityiskohtaisesti joskus parikymppisenä, mutta se on taas miesten outo kuvitelma, että naisia kiinnostaisi peniksen koot. Yhtään kertaa ei hänkään asiasta maininnut, vaikka muuten kyllä kuvaili aivan liian tarkkaan mitä on tehty.

Aikuisiällä ainoat kokemukset tästä on eronneista kahdesta ystävästä, jotka molemmat kertoivat, että "ainoa mikä suhteessa toimi oli seksi", mutta hekään eivät muuta kertoneet, onneksi. Omasta intiimielämästä avautuminen on varmaan noloimpia asioita, mitä voin kuvitella. En luottaisi sillä tavalla toimivaan pätkääkään ja jos oma kumppani kertoisi, menisi vaihtoon välittömästi.