Kehtaisitko käyttää näitä kenkiä kaupungilla?
Kommentit (27)
tottakai. ihan tavalliset kengät. näyttää mukavilta.
No itse meinaan laittaa vastaavannäköiset (hitusen rumemmat vielä) Prahaan kaupunkilomalle. Hyvät jalkaan. Ihan sama mitä minusta ajatellaan.
Onks noi huterat ja sen takia perse muokkaantuu?
Jos olisin yli 70v ihminen tai hipsteri, niin joo. Muuten ei pokka kestä.
Kehtaan pukeutua mihin vaan itse haluan ja käytän kenkiä joissa jaloillani on hyvä olla. Ihan sama mitä mieltä muut on.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 13:30"]
Onks noi huterat ja sen takia perse muokkaantuu?
[/quote]
Ainakin Reebokin Easytoneilla joutuu vähän tsemppaamaan tasapainon kanssa, ja kiinteyttää peppua, reisiä, pohkeita ja vatsaakin :) Ne on ihan vähän korkeammatkin kannasta eli selkä tykkää ja suoristuu. Suosittelen, minulla on kelta-pinkit kahden vuoden takaa ja ovat pitäneet hyvin kuosinsa.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 10:44"]
Luulen ettei ketään paskaakaan kiinnosta mitä teillä on jaloissanne, luulette vaan.
[/quote]
Minäkin olen muuten aina näin ajatellut, että ketään ei ainakaan täällä Helsingissä kiinnosta paskaakaan, mitä jollain taviksella on päällään. Ihmisiä kulkee tuolla ihan liikaa, että kukaan jaksaisi arvostella jokaista vastaantulijaa, että onko nyt jotenkin oudot vaatteet. Varsinkin kun monella on tosi erikoinen tyylikin, eikä nekään juuri hetkauta. Saati sitten joku tavis mummolenkkareissa.
Itse viikonloppuna käväisin Kampin keskuksessa oransseissa Crockseissa ja päässäni oli kirkkaanturkoosi huivi, koska en jaksanut pestä hiuksia. Eipä kukaan perään katsonut.