"Kun ei susta ole edes siivoojan töihin"
Sanoi mieheni vuonna 2007. Silloin olisi pitänyt älytä lähteä mutta olin niin kovin rakastunut.
Kommentit (24)
Jotenkin minusta tuntuu että aika monen rakastuminen olisi lopahtanut siihen paikkaan...
Vierailija kirjoitti:
Onko susta sitten ollut?
Ei ole. Sairauksieni takia se siivooja työn työkokeilu silloin loppui.
Mikä johti tuohon? Eli mitä itse sanoit tai teit ennen kuin mies sanoi noin?
Jos odotat empatiavyöryä pitäisi ehkä kertoa vähän enemmän.
Propsit miehelle, kun on jaksanut sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä johti tuohon? Eli mitä itse sanoit tai teit ennen kuin mies sanoi noin?
Jos odotat empatiavyöryä pitäisi ehkä kertoa vähän enemmän.
Mä olin työkokeilussa ja se piti lopettaa kun en sairauksieni takia sitä voinut jatkaa. Silloin mies oli pettynyt, kun sen jouduin lopettamaan ja sanoi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko susta sitten ollut?
Eli luovutit yhteiskunnasta jo 13 vuotta sitten? Oletko sinä yhä edelleen sitten sairaana ja et ole liikkunut metriäkään sinä aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko susta sitten ollut?
Eli luovutit yhteiskunnasta jo 13 vuotta sitten? Oletko sinä yhä edelleen sitten sairaana ja et ole liikkunut metriäkään sinä aikana?
Tottakai on samat krooniset sairaudet. Ei näistä koskaan parane.
Ehkä se tarkoitti vain hyvää. Olet liian älkyäs mopin pyörittämiseen ja kuulut makrotalouden professoriksi
Mitkä sairaudet?Olet kuitenkin suht nuori, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se tarkoitti vain hyvää. Olet liian älkyäs mopin pyörittämiseen ja kuulut makrotalouden professoriksi
Ei kun se oli mun viimeinen vaihtoehto työllistyä. Nyt se sitten joka päivä vuodesta toiseen, aamusta alkaen sanoo jotain ikävää kun sitä nyppii mun kotona olo.
Aika vähättelevä kommentti siivoojan työtä kohtaan. Ei ole fyysisesti rennoimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sairaudet?Olet kuitenkin suht nuori, vai kuinka?
En ole nuori enää. Sydän, reuma yms.
Siivoojan töihinhän ei oikeasti kykene kuka tahansa. Se vaatii hyvää peruskuntoa ja monessa kohteessa myös auttavia sosiaalisia taitoja sekä asiakkaiden parissa että työyhteisössä.
Hyvänen aika mikä juntti mies sinulla on! Puolisoahan haluaa tukea ja arvostaa ja ymmärtää terveenäkin, saati sairaana. Jos siis rakastaa.
Sitä paitsi nimenomaan siivoojan aliarvostettuun, henkisesti ja fyysisesti raskaaseen, kemiam yms. tietoa ja ammattitaitoa vaativaan työhön ei meistä monestakaan ole.
Yst.terv. akateeminen, siivoojia korkealle arvostava äiti joka itse siivosi opiskeluaikanaan ja joka nyt työllistää joka viikko erästä huippuammattilaista kodissaan
Vierailija kirjoitti:
Propsit miehelle, kun on jaksanut sinua.
Onko kiukuttelu, ilkeily yms minua kohtaan jaksamista?
Vierailija kirjoitti:
Siivoojan töihinhän ei oikeasti kykene kuka tahansa. Se vaatii hyvää peruskuntoa ja monessa kohteessa myös auttavia sosiaalisia taitoja sekä asiakkaiden parissa että työyhteisössä.
Vuosia siivonneena ja monenlaista hiihtäjää nähneenä voin kertoa, että hyvät siivoojat ovat harvassa. Alalle kyllä otetaan lähes ketä vaan, mutta moni lähtee nopeasti kun huomaa ettei se niin helppoa olekaan.
Onko susta sitten ollut?