Missä tapasitte ensimmäistä kertaa toisenne, jos baaria ei lasketa?
Toisin sanoen: vinkkejä kehiin! ;)
Mieluiten myös hieman tarkemmin, kuin esim. harrastuksissa = esim. kuntosali, kuoro tms.
Kumpi teki aloitteen?
Kiitos!
Kommentit (65)
No, minä tarvitsin lisätyötä kerätäkseni rahaa kalliiseen lomamatkaan, josta olin unelmoinut jo pitkään. Lehdessä olikin sopiva ilmoitus ja soitin. Menin heti samana päivänä käymään toimistolla ja juttelin siellä erään miehen kanssa. Viime joulukuussa oli 10-vuotis hääpäivä.
Olin työharjoittelussa miehen työpaikalla.
Lavatansseissa tavattiin, mies uskalsi ensimmäisenä ehdottaa tapaamista tanssien ulkopuolella, kun oltiin useampana iltana tanssittu ja facessa juteltu... :)
Kavereiden kautta, oltiin yhdellä kaverilla ja sinne tuli lisää kavereita ja niiden joukossa tämä mieheni :D minä tein aloitteen.
Netissä tutustuttiin ja ekan kerran tavattiin mun luona.
Baarissa. Miksi sitä ei lasketa mukaan. :) Mies oli pokena ja minä asiakkaana.
Helsingin yliopiston luentosalissa. Nimeltään Economicum.
Tavattiin Riihimäen Riutanharjulla lavatansseissa loppukesästä kolme vuotta sitten. Mies haki minua tanssimaan melkein läpitunkemattoman naisrivistön takaa hitaalle valssille. Siitä saakka ollaan soviteltu askeleita yhteen :)
Pizzeriassa. Tosin kumpikaan ei sillä kertaa ollut siellä pizzalla, ei myöskään töissä. Myöhemmin ollaan kyllä käyty siellä syömässäkin :)
-yhdessä viidettä vuotta, häät ensi kesänä
Yhteisten ystäviemme illanistujaisissa... loppuillasta istuttiin terassilla saman filtin alla ja juteltiin "niitä näitä". Pussattiin toisiamme poskelle ja halttiin kun lähdettiin. Seuraavan päivänä se soitti mulle... oli kysynyt numeroni näiltä yhteisiltä ystäviltämme. Se oli aika tasan tarkaan 7 vuotta sitten... siitä asti olemme "filttimme" jakaneet.
Kotibileissä. Mies teki aloitteen.
Bussipysäkillä. Oltiin menossa samaan paikkaan. Nyt olemme olleet naimisissa kohta 20 vuotta.
Järven rannalla. (Kunnan yleinen uimaranta.)
No baarissa. Mutta mä olin siellä töissä, mies asiakkaana. :)
Juurikin siellä baarissa. :P Sori vaan, mutta oli pakko kertoa tämäkin. Näköjään sieltäkin voi oikein hyviä miehiä löytää, vaikken ennen tätä tapausta niin uskonutkaan. Mies teki aloitteen, tuli juttisille, ja vaihdettiin illan päätteeksi numeroita.
Hiekkalaatikolla. Minä olin 5v. ja mies seitsemän vuotta vanhempi.
Kun olin ni 16v. aloimme pyöriä samassa porukassa (asuttiin ja asutaan vieläkin ns. pikkukylässä, joten piirit ovat aika pienet). Rakkaus roihahti tosin vasta seitsemän vuotta myöhemmin =)
Samat jatkot yhteisen kaverin kodissa.
Lavatansseissa tämän nykyisen ja myös ex:n. Mies teki aloitteen.