Missä tapasitte ensimmäistä kertaa toisenne, jos baaria ei lasketa?
Toisin sanoen: vinkkejä kehiin! ;)
Mieluiten myös hieman tarkemmin, kuin esim. harrastuksissa = esim. kuntosali, kuoro tms.
Kumpi teki aloitteen?
Kiitos!
Kommentit (65)
Jos baaria ei lasketa, niin ei me sitten varmaan olla tavattukaan. :'( Harmi, ihana parisuhde ois ollu, mutta ei niin ei.
festareilla juhannuksena 1992 ja yhä kimpassa
F
Sen jälkeen kun ensimmäisen kerran oltiin tavattu siellä baarissa, niin seuraavan kerran näin miehen kotona. Tuohon aikaan mies tosin oli vielä poika, asui äidillään :) mies tuli minua vastaan, oli ostanut siideriä minulle ja itselleen. Istuttiin siellä heidän olkkarissa ja siitä sitten nousuhumalassa lähdettiin käymään ulkona :) no, tämä tuskin sopii "vinkiksi", mutta kerroinpa nyt kuitenkin :)
Jos baaria ei lasketa, niin ...?
Me emme ole miehen kanssa käyneet samaan aikaan baarissa koskaan, joten emme olisi sieltä toisiamme löydetty ikinä
Chattipalstalla. Ja IRL lentokentällä...
Seurakunnan nuortenilloissa ja netissä suomi24.fi
Lenkillä olin kaverini kanssa... Oli kaveriansa kuskina ja pysähtyivät autolla tienvarteen. Kysyvät kyyttiin. Lapsille varmaa pitää keksiä toinen tarina, etteivät mene vieraiden kyytiin.
Ekan kerran mies tapasi minut, kun olin kotipihallani. Mulla oli varmaan paskat housuissa, enkä muista mitään.
Kylän raitilla. Menin kesätöihin naapurikuntaan ja lähdin kävellen katselemaan ympäristöä. Siellä se liuhuletti tuli vastaan..Ei rakastuttu eikä edes ihastuttu vielä silloin mutta sen kesän aikana kuitenkin..=)
Se oli kesä -91 ja yhdessä ollaan vieläkin.
Missä muualla kuin baarissa olen tavannut seurustelu- tai seksikumppaneita:
sokoksen portailla teininä (humalassa)
opiskelijabileissä (humalassa)
3xfestareilla (humalassa)
töissä
Toisella puolella maapalloa eräällä lentokentällä, kun menin tapaamaan ensimmäistä kertaa miestä, jonka kanssa olin ollut kirjeenvaihdossa aviopuolisokanditaatin etsimistarkoituksessa. Mies teki aloitteen. Mentiinkin naimisiin saman reissun aikana kuten oli sovittu jo ennen live-tapaamista ja siitä se homma sitten eteni...
Tarjoustalossa nähtiin ja katsottiin toisiamme. S-marketissa uudestaan myöhemmin ja mies tuli juttusille.
Eikä olla wt! :D
ABC:lla.
Sitä voikin hyvällä syyllä kutsua täyden palvelun huoltoasemaksi.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 12:17"]
Baarissa. Miksi sitä ei lasketa mukaan. :) Mies oli pokena ja minä asiakkaana.
[/quote]
Mielenkiinnosta. Saan itseni niin harvoin baariin (ja en oikein ketään sieltä koskaan bongaa)... ja sinkkuna on nyt ehkä jo liian kauan oltu, vaikka en ketään aktiivisesti etsikkään :)
ap.