Missä tapasitte ensimmäistä kertaa toisenne, jos baaria ei lasketa?
Toisin sanoen: vinkkejä kehiin! ;)
Mieluiten myös hieman tarkemmin, kuin esim. harrastuksissa = esim. kuntosali, kuoro tms.
Kumpi teki aloitteen?
Kiitos!
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 23:57"]
Toisella puolella maapalloa eräällä lentokentällä, kun menin tapaamaan ensimmäistä kertaa miestä, jonka kanssa olin ollut kirjeenvaihdossa aviopuolisokanditaatin etsimistarkoituksessa. Mies teki aloitteen. Mentiinkin naimisiin saman reissun aikana kuten oli sovittu jo ennen live-tapaamista ja siitä se homma sitten eteni...
[/quote]
Häh!? Kerro lisää!
Työhaastattelussa. Tuleva esimieheni (ja aviomieheni) haastatteli minut. . Kertoi sitten 2 vuotta myöhemmin rakastuneensa heti - olin vaihtamassa työtä ja hänen oli pakko tehdä aloite:) 17 vuotta yhdessä:D
Toinen suhteeseen johtanut tapaaminen ennen nykyistä liittoani oli kaupan sipulitiskillä. Nuorempi mies kurkki tiskin takaa, kiersi hyllyjen välistä vastaan ja kuikuili viereisellä kassalla. Ja minä kun pelkäsin että mikä hullu tuo on kun lähti kävelemään perään ja rupesi tekemään tuttavuutta .... No ei ollut hullu ja meillä oli ihana vuoden suhde:D
Itseasiassa mä olen bongannut vain ensimmäisen mieheni baarista parikymppisenä!!??
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 22:13"]
Toisin sanoen: vinkkejä kehiin! ;)
Mieluiten myös hieman tarkemmin, kuin esim. harrastuksissa = esim. kuntosali, kuoro tms.
Kumpi teki aloitteen?
Kiitos!
[/quote]
Tästä nyt tuskin on vinkiksi, kun tavattiin ennen kuin olin baari-iässä, mutta siis lukio on ihan pätevä paikka :-)
Treeneissä tavattiin. Mies teki aloitteen, tai oikeastaan useammankin ennen kuin lämpenin.
Facessa :)
Mies oli pitkään kuullut minusta juttuja äidiltäni, nähnyt minut bookissa ja kerännyt rohkeutta lisäillä kaveriksi.
Lopulta rohkeus voitti, vuosi juteltiin,tavattiin ja tässä sitä ollaan!
Ei taida auttaa enää, rippileiriltä löytyi.
Netin deittipalstalla, mies teki aloitteen ja jo ekalla tapaamisella tuntui, että oltaisiin tunnettu jo koko ikämme.
Ensimmäisen kerran näimme yhteisen kaverin kautta festareilla ohimennen, oikeastaan en silloin noteerannut koko tyyppiä niin, että olisin edes muistanut hänen olemassaolonsa. Siitä puolen vuoden päästä tapasimme uudelleen uudenvuoden bileissä (taas tuon kyseisen yhteisen kaverin kautta) ja siitähän se homma sitten lähti :)
hotellin aulassa. olin eksynyt ja päätin poiketa hotellin baariin juomaan lasillisen ja kysymään tietä, kun kirjaimellisesti törmäsin mieheen, joka asui hotellissa. siinä anteeksi pyydellessäni tuli ohimennen kysyttyä, voisinko korvaukseksi tarjota oluen tai jotain. 7 vuotta ollaan oltu yhdessä.
en muuten koskaan päässyt sinne minne sitten olinkin menossa. en enää edes muista mikä paikka tai tapahtuma se olisi ollut.
Ulkomaalaisen lentokentän passintarkastusjonossa. Suhde alkoikin yhteisellä viikon mittaisella lomalla.
Kotipihalla, ilman meikkiä, paita ja farkut päällä..
Älyttömän komea ja muutenkin hyvä tyyppi..ei olisi jossain baarissa minuun vilkaissutkaan luulen, en edes käynyt. Mutta niinhän tuo kertoili että oli baareissakin pyörinyt mutta ei sieltä tämmösiä löydä.
Olin ollut aiemmin naimisissa ja minulla oli viisivuotias lapsi hänen kanssaan elelin mukavaa elämää ilman baareja. Se olikin hänestä se paras juttu, olin kiva, söpö ja luonnollinen enkä juonut. Se oli sitten siinä, avioon mentiin ja lapsiluku kasvoi ja edelleen ollaan onnellisia muutaman kymmenen vuoden jälkeen.
Helsinki-Vantaan lentokentän turvatarkastuksessa... (oltiin molemmat asiakkaina)
Yhteisen ystävän kautta tutustuttiin. Puoli vuotta hengailtiin samoilla mestoilla ennen kuin mitään tapahtui! Nyt ollaan onnellisesti naimisissa ja meillä on kaksi suloista lasta. :)
Oltiin (ollaan edelleen) samassa opiskelijärjestössä. Minä olin bongannut miehen jo syksyn ekoissa järjestön bileissä ja kuolannut perään noin kuukauden kunnes sitten eräissä toisissa bileissä "muutaman" rohkaisuryypyn jälkeen tein aloitteen. Reilut 4 ja puoli vuotta ollaan oltu yhdessä.
Netissä deittisivuilla, kasvotusten sitten parin viikon päästä juna-asemalla.
Töissä. Ei kumpikaan edes muisteta miten ekan kerran, varmaan kuitenkin mun ekana työpäivänä kun esiteltiin työtiimiä. Paremmin tutustuttiin kun oltiin yhdessä työmatkalla ulkomailla (oli siellä muitakin kuin vain me kaksi), ja homma syttyi ihan itsestään (sillä reissulla ei kuitenkaan tapahtunut vielä mitään).
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 23:28"]
Ekan kerran mies tapasi minut, kun olin kotipihallani. Mulla oli varmaan paskat housuissa, enkä muista mitään.
[/quote]
ja ikää oli tapaamishetkellä... 1v? :-)
Netissä deittisivustolla myös. Mies taisi ensin kirjoittaa. Pari viikkoa kirjoittelimme ja tutustuimme toisiimme niin. Sitten hän ehdotti tapaamista ja kahville mentiin. Eka ja vika kenet olen netissä tavannut. Tässä ollaan edelleen kahden ja puolen vuoden jälkeen. Unelmieni mies!! :)
ps. Rohkeasti vaan koittamaan nettideittailua. Se on nykypäivää!
Menin kaverini mukana hänen uuden poikaystävänsä veljen kihlajaisiin. Nukkumapaikkoja oli vähän ja yöpyjiä paljon, mies (tai silloin vielä poika, oltiin 17) pyysi päästä viereeni sohvalle :)
Seksiä ei harrastattu, mutta muutama humalainen pusu tuli vaihdettua :D siitä se sitten lähti.Tuolla se nyt nukkuu makuuhuoneessa meidän yhteisessä sängyssä.