Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet silloin kun töistä on vapaapäivä keskellä viikkoa?

Vierailija
18.08.2020 |

Uskallatko käydä esim. Ulkoilemassa, kaupoilla, shoppailemassa, kirjastossa jne vai pysytkö kotona koko päivän piilossa muiden katseilta peläten ettei kukaan ihmettele ja paheksu sitä että et ole tänään töissä?

Minä kuulun jälkimmäiseen. Tänään itkenyt sisällä koko päivän kun aurinko paistaa ja on hyvä sää, mutta pelottaa muiden mielipiteiden vuoksi mennä ulos.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuun voi tuntua hassulta jos ei aiemmin ollut arkivapaata. Itse koin että tein väärin jos vaikka yhdentoista aikaan lähdin käymään lenkillä ja kaupassa kun ihmiset tuijotti. Lopulta siihen kuitenkin alkoi tottua eikä se enää tunnu niin oudolta kuin alkuun.

Miksi ihmeessä kukaan tuijottaisi?!? 😂 Ihan se on ollut sun oman pään sisällä. Mieti minkä verran tuolla julkisilla paikoilla liikkuu esimerkiksi vuorotyöläisiä asioillaan: myyjiä, hoitoalan työntekijöitä, tehdastyöläisiä jne. Ei kukaan taatusti tuijota! Eihän siinä nyt ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
22/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä keskellä viikkoa on viikonloppu keskellä viikkoa. Jos torstai on vapaa, niin vedän keskiviikkona pullon pari viiniä ja saunakaljat päälle. Sitten nukun puolille päivin torstaina ja tilaan pizzan, mitä nautin jotain leffaa katsoen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo noloa kun ei se normaaliaikaan ole. Normaalisti normaalit ihmiset ovat töissä sen klo 8-16 välillä arkena ja vapaat viikonloppuna.

Vierailija
24/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin paljon keskellä viikkoa olevista vapaa-päivistä. Ei yhtä suurta painetta saada tehtyä jotain kuin viikonloppuna vaan voi keskittyä pikkuasioihin. Esim aamupäivällä ihanaa käydä kaupoissa ja ajella ympäriinsä kun niin vähän väkeä liikkeellä eikä ruuhkia.

Kuulostaa mt-ongelmalta jos joku häpeää vapaapäivää niin paljon ettei voi käydä ulkona.

Vierailija
25/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo noloa kun ei se normaaliaikaan ole. Normaalisti normaalit ihmiset ovat töissä sen klo 8-16 välillä arkena ja vapaat viikonloppuna.

Eli olen epänormaali ihminen, kun olen tänään tiistaina vapaalla ja lauantaina töissä? Ja kun sinä tulet lauantaina vapaallasi ostoksille, sinä olet normaali, ja minä epänormaali, koska olen tekemässä työtäni eli palvelemassa sinua?

Vierailija
26/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kyttää. Sun korvien välissä vaan.

Vierailija
27/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi epänormaali olisi noloa?

Vierailija
28/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up) No vapaapäivä on vapaapäivä ja kukin viettäköön sen tavallaan. Itse viihdyn kotona neljännen seinän sisällä enkä kaipaa vapaapäivinä ulos vaan jään sänkyyn löhöämää kalsareissa ja avaan Netflixin.