mies ei halua että menen baariin ilman , että hän on mukana.
Ja siihen kuuluu siis kaikki baarit missä tarjoillaan alkoholia.
Mutta voin esim käydä ravintolassa syömässä ja juoda pari samalla.
Tämä siksi että hän ei itsekään käy baareissa kavereineen,koska häntä ei enää kiinnosta kun on perhe.
En haluaisi että tästä tulee mikään kynnyskysymys,mutta eiväthän kaverinikaan tykkää jos mies aina seuraa mukana kun menen?
Mitä mieltä te olette?
Tarkennan vielä että tässä on siis nyt kysymys siitä että kävisin viettämässä tyttöjen iltaa noin 6 krt vuodessa..
Kommentit (27)
Miksi sitten pitäisi yksin mennä, mitä sieltä haet? Jos on aviopuolisot ja lapsia ja hyvä perhe-elämä niin tuskin hirveesti enää baarit kiinnostaa edes. Ei meillä ainakaan..mitä ihmettä sieltä luulet löytäväsi, uuden miehen vai?
Jos ei muuta halua kuin vähän piristystä niin eiköhän siihen riitä se ravintolassa syöminen ja vähän viiniä.
Joo anteeksi jos sekoitin teitä, tämän alkuperäisen syyn sanoo kun ei halua että menisin...mutta kyllä sanoo näitä muitakin. Kysyn täältä koska tätä plstaa luen päivässä useita kertoja ja täällä on paljon samassa elämäntilanteessa olevia äitejä tai isiä.. ap
meillä siis eskarilainen tytär
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 19:23"]
Ymmärrän miehen perustelun, että hän ei enää halua luuhata baareissa, koska on perheellinen. Mitä perheellinen nainenkaan siellä tekee? Vastuullisuutta, hyvät ihmiset!
[/quote]
Eikö perheellisellä ole oikeutta tavata ystäviään tai käydä tanssimassa? Juoda paria lasillista samalla kun juttelee kavereiden kanssa?
Miehesi on mustasukkainen ja sen vuoksi kontrollifriikki sinua kohtaan. Ilmeisesti miehestäsi tuntuu siltä, että oma elämänhallinta on hukassa ja sitä hän hakee harrastamalla henkistä väkivaltaa sinua kohtaan, ap.
Jos hän ei tee tuolle mitään, ei teidän parisuhteestanne tule mitään. Voisitko pyytää miestäsi kääntymään ammattiavun puoleen? Terveyskeskuslääkäriltä saa terapialähetteen. Myös pariterapia voisi auttaa. Miehesi joutuisi kohtaamaan oman ongelmansa ulkopuolisen ammatti-ihmisen avustamana ja löytäisi terveempiä keinoja omaan elämänhallintaansa.
Miksi suhteessa olevan pitäisi mennä baariin? Jättäkää ne paikat sinkuille, löytävät helpommin uuden kaverin itselleen, kun siellä ei ole suhteessa olevia tunkemassa väliin.
Kyse ei ole nyt siitä, saavatko varatut/perheelliset mennä baariin vai ei, vaan siitä, että ap:n mies ei luota ap:n ja on sairaalloisen mustasukkainen ja yrittää rajoittaa ap:n elämää epänormaalisti.
.
Eiköhän kaikki miehet tiedä, että heidän vaimonsa halutessaan voisi iskeä baarista miehen. Mutta suurin osa ei a) luule, että vaimonsa tekisi niin b) saati sitten yritä puuttua heidän menoihinsa.
Ap, minä menisin baariin ilman miestä jos haluaisin. Jos miehelle ei sovi niin se on goodbye. Ymmärtäisin miehen käytöksen ehkä, jos olisit joskus pettänyt, muuten en.
No mä nyt en ole sitä mieltä että baarissa saa käydä vaan sinkut. Mulle baari ei ole seuranhakua varten. Ei se ollut sitä varsinaisesti sinkku-aikoinakaan..
En ole ikinä pettänyt tai kirjoitellut muiden miesten kanssa.. hän sen sijaan on itse viestitellyt muutaman naisen kanssa...mutta ei nähnyt näitä kuitenkaan.. ap
Miksi ne varatut miehet ovat pahimpia vonkaajia baareissa? Pitäkää ne miehet kotona!
Ei tuo minunkaan mieheni erityisesti pidä siitä, että lähden tyttöporukalla ihan kunnolla juhlimaan, mutta vielä vähemmän haluaa lähteä mukaan naisporukkaan juhlimaan. Ei se sitä mulle tosin sano, eikä näytä käytöksellään mitenkään, että ei pidä ajatuksesta, mutta tunnen mieheni ja tiedän... :)
Ja kyllä hermot minulla menis jos mies olis änkeemässä kaikkiin paikkoihin mukaan, jos satun baariin kaverin kanssa. Sinuna sanoisin vaan, että "no minä nyt lähden "maijan" kanssa baarin, haluamme olla tyttöjen kesken." En edes antaisi tilaisuutta änkeä mukaan tai alkaa nipottamaan. Eri asia tosi, jos aina tulee ympäri kännissä kun on oltu tyttöjen kanssa...
Joo, kyllä ne naisten baari-illat on nähty. Kaikki neljä yhdessä vessaan ja siinä vielä peilien edessä odotetaan kaikki vessasta ja lähdetään yhdessä tiskille, sitten yhdessä pöytään, sitten yhdessä juodaan, sitten yhdessä vessaan....
Hän siis perustelee tämän sillä että hän ei itse käy, vaikka oikeasti syynä on kyllä mustasukkaisuus...
Sinä olet aikuinen ihminen ja päätät itse omista menoistasi. Jos et tee baarissa mitään mikä loukkaa miestäsi, ei hänellä ole oikeutta kieltää sinua menemästä.
Olen sitä mieltä ettei toinen voi asettaa aikuiselle ihmiselle ehtoja mitä saa tai ei saa tehdä.
Hän on oikeasti aima vaikea tapaus. Ja jostain syystä tämä on tullut lähiaikoina.
Varsinkin sen jälkeen kun näki minusta nuoruuskuvan baarissa tanssimassa jonkun miehen kanssa,niin että minulta näkyi pyllystä puolet... siis mekko oli vähän karannut ylöspäin...vahingossa. ap
AIka järjetöntä käydä ensinnäkään baareissa ja suhteessa ollessa vielä typeränpää
Mutta se oli pari vuotta ennenkuin tavattiin enkä tehnyt siis miehen kanssa mitään. Miehelle on muutenkin vaikea hyväksyä etten ollut suurinpiirtein neitsyt kun tavattiin... ap
Jos mä nyt tätä asiaa lähtisin analysoimaan niin miehelläni ei välttämättä kävisi flaksi baareissa. Sen sijaan esim töissä, hänellä voi helposti käydäkin koska hän on sosiaalinen ja puhelias ja söötti.Töissä,eli kun naiset eivät ole parhaimmilleen laitettuina ja nokkavina. Työntekoahan ei voi keneltäkään kieltää :D vaikea selittää...mutta enemmän hän olisi potentiaalinen petturi kuin minä.
Kotona hän on hiljainen jääräpää ja muille naisille esim töissä, hän on ruuneberi.