Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aintaisitko anteeksi kumppanillesi yhden syrjähypyn?

Vierailija
18.08.2020 |

Minä antaisin, jos syrjähyppy olisi tapahtunut vain kerran. Entä muut?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei ole niin vakavaa.

Vierailija
2/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin todennäköisesti. Mieluiten en edes koskaan kuulisi siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi anteeksi. Olen nyt jo katkera seksin vähyydestä. Jos puoliso kävisi vieraissa, eli osottaisi että muiden kanssa seksi kyllä maistuu, niin se olisi sitten saman tien lusikat jakoon.

t. Mies

Vierailija
4/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN IKINÄ! Kerran pettäjä aina pettäjä!

Vierailija
5/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Luottamus menisi.

Vierailija
6/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antaisi anteeksi. Olen nyt jo katkera seksin vähyydestä. Jos puoliso kävisi vieraissa, eli osottaisi että muiden kanssa seksi kyllä maistuu, niin se olisi sitten saman tien lusikat jakoon.

t. Mies

Sama lähtökohta ja sama mielipide, jos puoliso kävisi vieraissa.

Vierailija
7/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäisi prostituoitua niin kyllä, mutta muuten vain vieraissa en.

Vierailija
8/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi pahana. Puolisokaan ei ole mustis. Jostain syystä ei taideta pahemmin kumpikaan käydä.

Vierailija
9/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso kävi vieraissa ja annoin anteeksi. Tosin iso osa romanttisista tunteista katosi samalla suhteesta pois, mutta välitän hänestä edelle silti toisella tasolla huiolehtivana kaverina.

-m

Vierailija
10/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Toivoisin, että olisi ehdottanut vaikka parinvaihtoa, olen aika avoin silleen piristämään suhdetta.

Vierailija
11/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut anteeksi, sain hyvän syyn jättää.

Vierailija
12/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut syrjähypyn yhden kerran enkä kadu anteeksi antoani. Suhdetta en olisi antanut anteeksi. Tein myös selväksi, että jos se toistuu, lusikat menevät jakoon saman tien. Tietääkseni sitä ei ole sen koommin tapahtunut. Olen sitä mieltä, että jokainen tekee virheitä, mutta samaa virhettä ei pidä toistaa vaan virheistä pitää oppia.

Vierailija
13/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi anteeksi. Miten toinen kehtaa loukata niin pahasti, tarkoituksella?

Vierailija
14/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi, en halua tuhlata aikaani ihmiseen johon en voi luottaa.

Vierailija
15/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa pettäjän kanssa jäämään suhteeseen/liittoon? Talous kärsisi, kiva kaverisuhde loppuisi, lapset saa hienon esimerkin pettämisen sallimisesta, marttyyriys?

Vierailija
16/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
17/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuisi kontekstista. Jos olisi kyse kännipanosta jonkun satunnaisen vieraan ihmisen kanssa, jota ei sitten enää tavata eikä pidetä yhteyksiä, niin voisin sietää. Luottamus kyllä menisi. Oma puolisoni on tosin niin ripustautuvaa sorttia, että en usko hänen edes panevan ketään, kenestä ei jo valmiiksi tykkäisi. Ihastuu tosi helposti. 

Vierailija
18/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Mies

Sama meillä. Mies on meillä se, joka ei seksiä juurikaan halua ja jos sitä yllättäen haluaakin jonkun muun kanssa, niin saa mennä menojaan.

Vierailija
19/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

isellä olut pari yhden yön juttua työmatkoilla, joista puoliso ei ole tietoinen. en uskalla enkä halua kertoa niistä.

Vierailija
20/53 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun yhdessä oltu lähes 15v, niin todennäköisesti antaisin anteeksi jonkin kännihairahduksen.

Mutta jos kysessä olisi jokin syvempi juttu, esim. textailua pidempään ja suunnitelmallisuutta, niin olisi kyllä todella vaikea antaa anteeksi ja luottamukseen tekisi niin suuren kolauksen, että avioliittoa olisi enää turha jatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan