naisparille haussa viikonloppu isä
Kanta-hämeen alueella kaivataan spermaa ja isää lapselle. Isä saa olla mukana sovitaan yhdessä jutut.
Kommentit (34)
Olen itse lesbo ja parisuhteessa, lasten hankinta tulossa ajankohtaiseksi, ja sanoisin että AP on provo.
"En ole vielä Setaan tutustunut".... niin varmaan joo. Voiko tässä maassa olla homoseksuaali, joka ei ole setaan tutustunut edes pintapuolisesti? Oletko edes käynyt Sateenkaariperheiden sivulla?
Jos tämä ei ole provo, niin kuinka vanha AP olet? Kuinka kauan olette olleet yhdessä puolisesi kanssa? Kuinka helvetissä edes kehtaat ajatella jotain elareita (tai "sairausmaksuja"), jos joku on valmis lahjoittamaan sinulle lapsen, jota ei lopulta edes saa itse arkielämäänsä? Mitäs puolisosi tykkää siitä, että sinusta mies on tervetullut teidän kanssa kuivaharjoittelemaan?
Kasvakaa ensin aikuisiksi, säästäkää rahaa, ja hoitakaa homma virallisten teiden kautta klinikalla. Pääsette helpommalla ja vähimmillä riskeillä.
no olen 33v ja myöhännäiskääntynyt. Parini on halunnut lasta jo pitkään ja nyt hänellä on myös minut elämässäni. Ja juu en ole tutustunut setaan, mulla on ihan muut kanavat käytössä.
En ole viemässä isältä lasta vaan haluan että lapsella on isä. Riipuu isästä kuinka paljon hän haluaa olla lapsen kanssa.
En halua elatusmaksuja lapsesta, mutta jos isä haluaa osallistua niin se sallitaan. Isällä saattaa olla myös perhettä tai sukulaisia jotka haluavat ja saavat olla mukana lapsen elämässä.
Mistään sairausmaksuista en ole puhunut. Osaan kyllä ottaa vakuutuksen lapselle. Puhuin siitä lähinnä jos lapsi tarvitsee vaikka verta tai luuydintä.
t. ap
hei olen vapaa pasi 43v/180 ja iisalmesta, luotettava.reipas.fiksu, huomijoon otan , avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu herras mies. Pusaan ja otan naisen mielelläni syliin ja kainaloon. En juo ja en polta. Olen erottinen, tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen huomioon. erottine puh 0458889795 mailia pasi.kolj2013@gmail.com aikaa on naiselle hemottelua hierontaa teen hieroma öljyllä
On olemassa toinenkin vaihtoehto. Se, että luovutte kesbouden synnistä tunnustamalla sen Jumalalle ja pyytämällä armoa Jeesuksen tähden.
Täältähän sen "isän" löytää. Vähän höperöltä mammapalstalta...
Huono provo...
no huono provo joo, mutta kun ei ole. Ja tiedän ettei tämä ole oikea paikka etsiä, mutta enpä enää keksi muutakaan.
Saa toki osallistua toimintaan vaikkei vauvaa tule :) harjotteleminenhan kivaa vasta onkin.
ap
Menkää hoitoon. Ei lapsettomuushoitoon, vaan hoidattamaan päänne kuntoon. Sairaista olette, ihan oikeasti. Koko maailma on pian.
Varmaan löytyy jostain toiselta foorumilta, jossa olisi kohderyhmään sopivimpia ihmisiä?
mistä saisi miehen kiinni?
Kiitos hoidatamme päitämme kuntoon koko ajan.
Lapsen kaipuu on kova.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 11:54"]
mistä saisi miehen kiinni?
Kiitos hoidatamme päitämme kuntoon koko ajan.
Lapsen kaipuu on kova.
ap
[/quote]
Lapsenne ei halua teitä ja jotain viikonloppuisäsysteemiä.
Lapsi ei ole mikään kauppatavara. On sairasta ajatella, että hankkimalla hankitte lapselle jonkun viikonloppuisän.
Ihan oikeasti. Älkää alkako kenenkään viattoman lapsen vanhemmiksi. Teistä ei ole siihen. Tämä maailma ei tarvitse teidänlaisianne.
Oksettavan sairasta. Sillä lapsella on oikeus isään ja äitiin. Isällä on oikeus olla isä. Kuvottavaa, että lesbopari voisi tuolleen varastaa vanhemmuuden. Vaaditte varmaan perheensisäisen adoption??
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 14:13"]
juu tarkoitus olisi hankkia lapsi jonkun kanssa joka sellaisen haluaa tai haluaa edes jollain tavalla olla mukana.
Lapsella tulee joka tapauksessa olemaan kaksi vanhempaa. Kaksi äitiä ja isovanhemmat. Mutta kyllä lapsen elämään isäkin mahtuu ja toivomme sitä.
Rahasta tässä ei ole kysymys. Mutta tietysti tämä on sellainen asia johon vaikuttaa monta seikkaa.
ap
[/quote]