Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isopyllyiset naiset mitä mieltä

Vierailija
25.08.2013 |

miehesi tai miehet yleensä ovat isosta takapuolestasi ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

touon kokoisia tisulia vois hyväillä väsymättä ;-)

Vierailija
2/7 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kärsin isosta takapuolestani, mutta iän myötä olen alkanut pitää siitä. Viime vuosina olen saanut miehiltä todella paljon positiivista palautetta, moni mies meiltä töistä on tullut pienessä sievässä hehkuttamaan takapuoltani.

Mä luulin aina, että mulla on hyvät rinnat, mutta miesten mielestä ilmeisesti takapuoli onkin parempi puoleni :D  Oma mieskin tykkää takapuolestani. Yhden negatiivisen kommentit olen saanut aikuisiällä eräältä mieheltä, mutta tämäkin mies silti yrittää sinnikkäästi vuodesta toiseen, vaikkei irtoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät kyllä paljon. Nyt kun ikää on jo päälle 40 ja naama vähän rupsahtanut, niin ison pepun merkitys on vaan korostunut. En usko että olisin saanut nykyistä miestäni ilman sitä.

Vierailija
4/7 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän ihan oppii uutta! Että jotkut miehet tykkää isoista pepuista, jotkut timmeistä urheilijakropista, jotkut isoista tisseistä, jotkut pienistä, jotkut vaaleista elovenatytöistä, jotkut lanteikkaista latinoista, jotkut siroista söpöistä tyttömäisistä naisista, toiset pitkistä näyttävistä mallinmitoissa olevista... EI KAI?

Vierailija
5/7 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoista pepuista miehet pitää.

Vierailija
6/7 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni tykkää. Muista en tiedä, enkä välitä.

Olen siis hoikka nainen, jolla on kroppaan verrattuna iso takapuoli ja kohtalaisen isot rinnat (70DD).

Vierailija
7/7 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa mun isoa pyllyä, myöntää että siihen ihastui minussa aivan ensin