Hakevatko ketjunnostelijat esille omia tähtihetkiäänn
provoajina, itsekseen keskustelun ennätystehtailijoina? Miltä se tuntuu, kun sitä omaa ketjuaan saa katsella päivästä toiseen? Onko se vähän kuin onanointia?
Kommentit (13)
Minä ainakin nostelen muiden aloituksia, en omiani :D Useimmiten toki sellaisia, joihin olenkin itsekin kirjoittanut. Keskusteluja, joiden olisin halunnut jatkuvan vielä vähän pidemmälle.
No niiin on. Joku nyt haluaa olla esillä taas. En itse edes klikkaa auki ketjuja, joissa on jo kymmeniä kommentteja saati satoja. Tuokin MUNGOLIIVET on täällä joka jumalan päivä, joka kerta kun koneen avaa. Ikinä en ole avannut.
Kuulin kerran erään ihmisen kertovan, että hän ei uskalla kirjoittaa palstoille vaan ainoastaan lukee keskusteluja. Mutta jos hän toivoo jostain aiheesta keskusteltavan lisää, hän saattaa uskaltautua nostamaan ketjua.
Tähtihetkiä nimettömänä... no, miksei! Mä oon nostanut ketjuja, jotta tulisi lisää vastauksia. Tosin "kourallinen karmeaa kökköä emättimestä" -ketjua olen nostellut muista syistä :D
Hui kauhistus -posliinipimpuleita ja kammottavia emätinkökköjä ei täällä ole onneksi aikoihin näkynyt, tuo nostelu on nyt vähän rauhoittunut ;) Toki on muutama uusi nosteluaalto, tosi kulahtaneita. Mutta auta armias, jos sinne ketjuun menee jotain kirjoittamaan niin leimataan tosikoksi tai sanotaan että tästä voi olla jollekin vastaavassa tilanteessa olevalle apua ;)
No mä nostelen vanhoja hupiketjuja, joten arvatenkin olen sitten palstan kaikki hyvät provot kirjoittanut. Kumartakaa...
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 17:45"]
Seksijutut ei vanhene
[/quote]
Seksijutut vanhenivat jo 70-luvulla.
Joku muu kyllä nostelee aloittamiani ketjuja, jotka ovat lehtiinkin päässeet.
Nostan tämän ketjuni ylös, eli niin kuin täällä on tapana sanoa: UP!!!
Terveisin Ap.
Etpä muuten ole Ap
AP itse nyt nostaa tämän tälläkin tarpeettomalla kommentilla, kuten täällä on tapana.
Toio upittelu on yleensä ihan turhaa. Siinä vaiheessa, kun joutuu upittelemaan, kenelläkään ei asiaan ole enää mitään fiksua sanottavaa.