Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja!!!

Vierailija
25.08.2013 |

Etkö ymmärrä, että on arveluttavaa kertoa facessa kouluun ja oppilaisiin liittyviä asioita (nimettömänäkin). Eräs T:llä alkava opettaja laittaa jatkuvasti oppilaiden sanomisia jne. faceen. Minusta se on idioottimaista. Jos tunnistat tästä itsesi niin lopeta se välittömästi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä se nyt laittaa sinne? Vai onko tää taas tätä superkateutta opettajia kohtaan, jossa terve järki karkaa. Jos vaikka laittaa kevään kunniaksi, että "olipa ihana koulupäivä ja lapset niin iloisesti toivotteli hyvää kesää..." blää, blää jne. Vai kertooko, että tukka oli aamulla sinitarrassa takaa ja oppilas totesi, että "ope sä oot sinitarrapää". Eiköhän tuollaiset täysin harmittomat jutut ole ihan sama. Vai kertooko siellä, että "luokallani taas yksi tyhmä poika ehdotti..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yhtä kiusallisia ovat fb-kavereiden lapseni sanoi sitä ja sitä postaukset... Laittomia eivät, mutta kiusallisia, eikä vain lapsen kannalta. Lopettakaa nekin! Kiitos!

Vierailija
4/10 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB on paskaa. Sen takia opettajat pysyttelevät siitä kaukana. Uskonkin, että tämä on provo ja että ap ei todellakaan ole itse opettaja.

Vierailija
5/10 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 20:36"]

FB on paskaa. Sen takia opettajat pysyttelevät siitä kaukana. Uskonkin, että tämä on provo ja että ap ei todellakaan ole itse opettaja.

[/quote]

Minulla on n. 40 fb kaveria, jotka ovat opettajia (työkavereita ja opiskelukavereita). Näistä yksi kertoo koko ajan jotain työstään. Harmittomia juttuja kylläkin, mutta minusta salassapitovelvollisuus on niin tärkeä asia, että en missään nimessä kertoisi työjuttuja jatkuvasti.

Olen opettaja.

ap

Vierailija
6/10 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi pieneen mieleenkään moinen. Pitäisikö asiasta mainita ko. koulun rehtorille ihan vaan yleisellä tasolla?

ope

Vierailija
7/10 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin opettaja ja minusta tuo on todella käsittämätöntä. En kehtaa sanoa asianosaiselle tästä suoraan, mutta oikeasti toivon, että hän lukisi tämän aloitukseni. Tiedän, että hän pyörii tällä palstalla.

ap

Vierailija
8/10 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää käytöstä. Opettajallahan on vaitiolovelvollisuus!

Tv.  Viittä vaille valmis ope

Vierailija
9/10 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit Facebookin käyttäjänä tehdä ilmoituksen asiattomista viesteistä ylläpidolle. Linkki löytyy jokaisen viestin ja kommentin oikeasta yläkulmasta hiirtä liikuttelemalla. 

Vierailija
10/10 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄÄk... Muutenkin työjutut jättäisin kommentoimatta FB:ssä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi