kauhein tapa jolla mies voisi pettää?
Mulle kauhein tapa pettää olisi käydä maksullisissa. Huomaa, että miehellä ei ole koskaan ollutkaan mitään moraalia. Jos mies jäisi kiinni tälläisestä, ero olisi väistämätön. Rakkaussuhde toiseen naiseen on kuitenkin inhimillistä, makusllisissa käyminen ei.
Kommentit (42)
Joo toi raiskaus ois aika kauhee... :S
Tiedän perheen jossa isä oli käyttänyt pitkään teini-ikäistä tytärtä hyväkseen. Se kun tuli ilmi, niin vaimo lähti. Koko perhe hajosi... Nyt miehellä on uusi vaimo. Tätä vaimoa en myöskään ymmärrä. Miten kukaan voi olla tuomitun insestityypin kanssa??
Marketa Remesova on todella hyvä viisauden esimerkki. Mikan ja Marketan rakastumisen jälkeen siis.
Olen miehenä ehkä jäävi, mutta eikö olisi ollut aika paha jos olisin kuksinut silloisen tyttöystävän äitiä, johon kävin aivan kuumana?
Varmaan aika kauheaa olisi, jos pettäisi puolison äidin, siis anoppinsa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 15:18"]
Mutta kirjailija Laura Honkasalon tarina, jossa mies edellisenä iltana suunnittelee vaimon kanssa perheen kesälomaa ja seuraavana aamuna jättää koko porukan viestillä Facebookissa, koska on rakastunut toiseen, hakee kyllä henkisessä julmuudessa vertaa.
[/quote]
Mulle kävi melkein noin. Su suunniteltiin kesälomaa ja syksyn aikatauluja, ma erottiin ja ilmeni, että miehellä toinen.
Rakkaussuhde olisi vakavampaa kuin maksulliset, joissa nyt vain tyydytetään fyysiset tarpeet. Pahinta olisi, jos mies pettäisi hyvän ystäväni kanssa.
Äitini kanssa. Se olisi aika paha. Mun mutsi on kyllä tosi hyvin säilynyt kuuskymppinen:). En haluaisi edes tietää, jos käy maksullisissa (en eroaisi). Mun mies on vaan sen verran tautifriikki, että ainakin suojautuisi.
Mun appi on kyllä hemmetin viriili ja hyvännäkoinen...
Pahinta olisi syvä rakkaussuhde, jossa mies paljastaisi toiselle naiselle ne syvimmät tunteensa ja tilittäisi tälle toiselle kaikki yksityiskohdat meidän suhteestamme. Se varmaan loukkaisi eniten, jos mies puisi meidän suhdettamme syvällisemmin jonkun toisen kanssa kuin minun kanssani.
Nussimalla jotakuta paree näköistä ku minua... Oon kyllä Viivi Pumppanen joten tuota päivää ei tule tapahtumaan.
No, mikä nyt voisi olla kaikista kamalinta....Varmaan, jos pettäisi naisensa parhaan ystävän, siskon tai äidin kanssa. Tai tyttären, jos sellainen olisi. Kaikki tällaiset läheiset ja tutut, niinkuin vaikka isän uusi puoliso tms., olisihan se tyrmäävä isku. Tai sitten jonkun alaikäisen, vaikka 15-vuotiaan kanssa. Ei voisi kyllä suhde mitenkään jatkua sen jälkeen.
Pahin hetki pettämiselle vois olla heti naimisiin mentyä, tai juuri ennen vihkipäivää, tai lapsen syntymän yhteydessä.
Ei musta raiskaus nyt niin paha olis... Pahempi ois jos pettäis vaikka oman siskon tai äidin kanssa!
Yksi aika paha on myös toisen naisen raskaaksi saattaminen...
Entä jos pettäisi veljen kanssa??
Varmaan jos tartuttaa jonkun seksitaudin, jota ei voi hoitaa pois, kuten HIV:n, herpeksen, kondylooman tai antibiooteille resistentin tippurin.