Voisiko yp bannata tämän yhden sääntöjenrikkojan
..joka haukkuu kanssaan eri mieltä olevia kirjoittajia mm. hulluiksi ja narsisteiksi, kiroilee heille ja puuttuu heidän yksityiselämäänsä eikä myöskään pysy asiassa vaan vie vaan palstatilaa pohdinnoillaan kuka on kirjoittanut minkäkin viestin? Nämä on kaikki kielletty säännöissä ja siellä sanotaan, että sääntöjen rikkojia uhkaa banni.
"Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
herjaavat, rasistiset tai yksityiselämää loukkaavat viestit"
"Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun."
"Selvästi hyvän tavan vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
asiattomuuksia,
väkivaltakuvauksia
vihapuhetta tai
kiroilua sisältävät viestit."
"Muista hyvä maku. Älä kiroile, älä huuda, älä solvaa"
"Sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää yksittäisen keskustelijan pääsy sivustolle estämällä viestien lähettäminen tämän henkilön käyttämästä IP-osoitteesta, mikäli kyseinen keskustelija toimii näiden sääntöjen vastaisesti.
Sivuston ylläpitäjä voi tarvittaessa luovuttaa viestin lähettäjän tunnistetiedot poliisille."
Näin lukee säännöissä ja hyviltä säännöiltä vaikuttaa. Nyt tää yks tyyppi yrittää estää itsensä kanssa eri mieltä olevien mielipiteiden kirjoittamisen hyökkäämällä niiden kirjoittajien kimppuun, jolloin moni ei enää uskalla tuoda esille saman suuntaisia mielipiteitä, jotta ei joutuisi hyökkäyksen kohteeksi. Tämä vie palstan kirjoittelua epätodenmukaiseen ja epätasapainoiseen suuntaan. Tällä kertaa kysymyksessä oli miehen ja vaimon tasa-arvoisuus sängyssä ja molempien sukupuolten nautinnon yhtä suuri arvokkuus, ja tässä asiassa ei ole mitään syytä palata johonkin sovinismin aikakaudelle, varsinkaan naisille ja äideille tarkoitetulla foorumilla.
Kommentit (11)
Ihan tää sama tyyppi jolta poistettu jo useampi viesti tälle aamulle.
Vierailija kirjoitti:
Taas samastä näppiksestä viestit
Höpönpöpön, ei mun tyyli edes oo samanlainen kuin näillä muilla naisasianaisilla, uskon emätinorkkuun, puolustan pienipilisiä jne. Itse rikoit taas sääntöä ja tyylistäsi päätellen oot ite pitäny monen kirjoittajan teatteria.
Miten sä puutut kaikkeen ja missä vaan sanotaan, et sama, ni sä hyökkäät heti? Kyllä sä ainakin omiin nimiis näin ne tunnut vetävän.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä puutut kaikkeen ja missä vaan sanotaan, et sama, ni sä hyökkäät heti? Kyllä sä ainakin omiin nimiis näin ne tunnut vetävän.
Valitat yleensä tasa-arvotyypille jossain yksinäisestä viestissään ni oletan et se on mulle koska mä oon tasa-arvotyyppi. Mutta totta ettethän välttämättä mua tarkotakaan, mutta voin kyllä vastata kaikkien tasa-arvonkannattajien puolesta.
Mutta nyt tääki keskustelu meni sivuraiteille...
Tai sitten huomaan että luulet/väität jotakuta toista kirjoittajaa minuksi.
Mitä jos aloittaisi ensin tuosta 15-sentin hörhöstä? Pilannut koko palstan.
Alkuperäiselle kysyjälle. Jos puollat niin kovasti modernia ajattelua, niin miksi leimaat tämän foorumin äideille ja naisille tarkoitetuksi? Varsinkin seksi-osion?
Ei täällä mikään moderointi toimi. Muutama sekopää pilaa koko palstan ja meno on kuin Suoli24:llä.
Siinä on kiva Töölön Yhteiskoulun Aikuislukion mainostaa, kun joka toinen mainos näkyy sekopäiden peniksenmittailuketjun yhteydessä. Mainostajana mua alkaisi jo kiinnostaa, mitä Sanoma aikoo tehdä tälle palstalle?
Onko muitakin kuin tasa-arvon kannatajia? Siis jokuko kanattaa epätasa-arvoa?
Asiaa!