Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuin miehen ystävään ja laitoin kännipäissäni viestin

Vierailija
25.08.2013 |

Viestissä tunnustin ihastukseni ja että jumaloin häntä ulkonäön suhteen ja tyyliin panisin koska vaan.

Seuraavana aamuna hävetti ofc. Miehen kaveri ei onneksi ole maininnut miehelleni asiasta..... Tästä mennyt jo kuukausi, huh selvisin pälkähästä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HULLU! Ei mee kännin piikkiinkään. Paljon oot vanha?

Vierailija
2/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v. No kyllä menee kännin piikkiin kun klo 5.40 sen viestin laitoin. Alle varmaan 20 alkoholiannosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sulla oli ees sen numero kännykässä?

Vierailija
4/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut, mutta ei 020202 kauhean vaikea ole sitä saada.. Siis ihan typerä juttu ja kaduttaa mutta ei tekemättömäksi saa. Olen vaan iloinen, ettei tämä kaveri asiaa levitellyt.

t. ap

Vierailija
5/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä pystyy pitämään paremmin tollasia salaisuuksia... Mieti jos joku mies laittas naisensa kaverille tollasta viestiä, sen tietäs koko maailma aamulla!

Vierailija
6/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se edes saanut kys viestin. Jos 020202 antoi sulle väärännumeron ja naapurin pappa nyt tyytyväisenä, että puspus vaan. ;)

Et sä ole mun mielestä vielä päässyt pälkähästä. Se tarttee vaan yhden kännisen riidan miesten välillä tai sitten miesavautumista kännissä. Aikaa saattaa kulua, kun läpsähtää sun kasvoilles.

Vierailija
7/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut, no sattuuhan sitä! Kunhan et tavaksi ota tollasta. Toivotaan että se on dellannu sen viestin ja unohtaa mainita sitä koskaan ikinä missään tilanteessa sun miehelle! Ite kuristaisin mieheni jos se kännipäissään tekis jotain tollasta ja en voi sanoa, että ite tekisin jotain tollasta koska kyllä mulla ainakin toimii joku itsesuojeluvaisto vaikka olisin kuinka kännissä enkä pistäis ees jeesukselle viestiä.

Vierailija
8/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vaikuttaisko se, että joskus monta vuotta sitten se itse lähenteli mua eikä koskaan myöntänyt asiaa. Ja joo, en ottais tätä täällä puheeksi ellen tietäisi että tänään mun puoliso sanoi tälle miehelle suorat sanat (ihan jutusta x) eikä vieläkään mies juorunnut.

Eli uskon, että juttu pitää hautaan saakka.

Vierailija
9/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä ihailen sitä sun miehen kaveria, jos tai kun se kerran pystyy pitämään asian itsellään. Luultavasti se ei halua, että sen ja sun miehen välit menee paskaksi, miten ehkä kävis jos se kertois. Vähän kuumottais persettä silti aina kun ne näkee toisiaan... Voisithan sä myös jos ootte joskus samassa tilassa niin ottaa asian vielä puheeksi sen kaverin kanssa siitä viestistä, ja pyydät erikseen ettei se kertois siitä sun miehelle koskaan. Ite ainaki tekisin niin.