Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halonen"Feminismiä ei tarvita enää Suomessa" HS

Vierailija
24.08.2013 |

Jari Halonen feminismistä:

"Feminismiä ei tarvita enää Suomessa.

Afrikassa ja Aasiassa sille on vielä tilausta.

Feminismi on kääntynyt Suomessa epätasa-arvon yhden asian liikeeksi. Nykysukupolville on kasvatettu feministilasit päähän.

Itsekin kasvatin tyttärestäni feministipropagandan mukaista taiteilijaa, kunnes tajusin virheeni ja muutuin.

Feminismi estää naista näkemästä aitoa naiseuttaan, joka on maailmankaikkeuden rakkauden kuva."

http://www.hs.fi/kulttuuri/Ohjaaja+Jari+Halonen+kertoo+nyt+sinulle+muutamia+totuuksia/a1377244850450

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 21:25"]

Jos voima olisi ratkaisu kaikkeen niin hoitoalalle koulutettaisiin vain miehiä. Siellä riittää nosteluhommia.

[/quote]

Miehet eivät sinne halua. Todella monen naisen ei siellä edes pitäisi olla vaikka on. Kun ne ei jaksa tehdä asiaa mitä pitäisi

Vierailija
42/47 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä siinä joutuu paljonkin käyttämään käsiä. Joskus joutuu myös kantamaan aikuisia juoppoja ja siinä PITÄÄ pystyä hoitamaan osansa."

Heh. Et tiedä, että sairaaloissa naishoitajat kuljettelee agressiivisia potilaita, myös miespotilaita? Kyse on tekniikasta enemmän kuin voimasta.

T: mieshoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 21:29"]

"Kyllä siinä joutuu paljonkin käyttämään käsiä. Joskus joutuu myös kantamaan aikuisia juoppoja ja siinä PITÄÄ pystyä hoitamaan osansa."

Heh. Et tiedä, että sairaaloissa naishoitajat kuljettelee agressiivisia potilaita, myös miespotilaita? Kyse on tekniikasta enemmän kuin voimasta.

T: mieshoitaja

[/quote]

Että kuljettee agresiivisia väkivaltaisia miehiä jotka käyvät päälle? Älä puhu roskaa. Olen itse ollut sairaalassa työssä ja karkuunhan ne juoksevat ja soittavat heti vartijat kun mitään tapahtuu

Vierailija
44/47 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ VASTAILKO LASSUKOIDEN VIESTEIHIN!!

Vierailija
45/47 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Että kuljettee agresiivisia väkivaltaisia miehiä jotka käyvät päälle? Älä puhu roskaa. Olen itse ollut sairaalassa työssä ja karkuunhan ne juoksevat ja soittavat heti vartijat kun mitään tapahtu"

Kyllä agressivisia sekavia miespotilaita viedään vessaan tai ulostuslääkkeelle vaikka muuten olisivat lääkkeiden vaikutuksen alla ja magneettivöissä. Ei siihen vartijaa kutsuta. Eikä siihen jos nostetaan yli 130 kg potilasta tai...

Vierailija
46/47 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 21:36"]

ÄLKÄÄ VASTAILKO LASSUKOIDEN VIESTEIHIN!!

[/quote]

Mene pois täältä noiden lassukkaviestien kanssa

Vierailija
47/47 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 21:39"]

"Että kuljettee agresiivisia väkivaltaisia miehiä jotka käyvät päälle? Älä puhu roskaa. Olen itse ollut sairaalassa työssä ja karkuunhan ne juoksevat ja soittavat heti vartijat kun mitään tapahtu"

Kyllä agressivisia sekavia miespotilaita viedään vessaan tai ulostuslääkkeelle vaikka muuten olisivat lääkkeiden vaikutuksen alla ja magneettivöissä. Ei siihen vartijaa kutsuta. Eikä siihen jos nostetaan yli 130 kg potilasta tai...

[/quote]

Niin sekavia jotka kaatuvat ilman tukea. Nyt puhuttiin ihmisistä jotka käyvät päälle.

Ei ne naiset käsin niitä 130 kiloisia kanna. Haluaisin kyllä nähdä kun kaksi naissairaanhoitajaa nostavat 130 kiloisen miehen lattialta ylös jos hän on tajuton. Siis kun makaa lattialla tajuttomana ja nostaa hänet sängylle