15-v ja poikaystävä yökylään.
Tässä emmin suostunko tai en. Poika on saman ikäinen ja ovat seurustelleen viime joulukuusta asti.
Kommentit (12)
Tiedän yhden äidin joka jopa koíran kanssa lähtee lenkille että 15-vuotias poika voi naksutella samanikäistä tyttökaveriaan kotona, voi vee. En kyllä suostuisi minä tollaseen. Kyllä ne kerkee vielä aikuisempanakin.
no ap, joko teit päätöksen ja millaisen?
Luuletko ettei muka olisi jo korkattu.. tietenkin naivat aina kun mahdollisuus, siinä ei yksi yökylään pääsy tai pääsemättä jääminen paljoa vaikuta. Helpompi vahtia kappa kirppuja kuin kaksi kiimaista, -vanha viidakon sanonta.
Et suostu, vastaan sinun puolestasi.
15-kesäiset on siitä metkoja että ne luulee olevansa aikuisia :D Voi muistan kyllä itekki nuo ajat...
Jos mietit sitä harrastaako pari seksiä, niin pidä lapsesi kanssa pieni jutustelutuokio seksistä, suhteista ja iästä. Tarjoudu ostamaan kondomeita ja e-pillereitä. Koita päästä yli siitä että se voi tuntua vaikealta tai kiusaannuttavalta, mutta niin se tekee kaikista vanhemmista.
Sopikaa joku suojalause jonka SINÄ voit sanoa lapsellesi kun koet että homma ei toimi (jos tuntuu että se poikaystävä on ihan idioottikusipää), ja suojalause sille jonka lapsi voi sanoa sinulle kun haluaa vähän enemmän omaa rauhaa kultansa kanssa.
Pelisäännöt ja poikaystävä näytille pitemmälle illalliselle!
Vai että ihan suojalauseet ja pelit...joo. seksistä kyllä voi puhua, mutta minä en tuon ikäisten vielä antaisi yöpyä toistensa luona. Kyllä päivä/ilta-aikaan tapailut pitää riittää. Pentuja ne vielä ovat tuossa iässä.
ap:n päätöstä täällä odotellaan? ja kiva olisi kuulla miten perustelet päätöksesi
Siis oikeastiko kuvittelette, että teinit harrastaa seksiä vain ja ainoastaan yöllä, ja tämän takia yökyläily on niin kamala ajatus? Itse harrastin seksiä ensimmäisen kerran 16-vuotiaana ihan päiväsaikaan silloisen poikaystäväni kanssa vanhempien ollessa töissä. Toisen luona yöpyminen tuli kuvioihin vasta myöhemmin. Uskaltaisin väittää, etten ole ainoa. Huvittavaa, miten juuri se yökyläily hirvittää vanhempia, kun teinit kuitenkin yleensä saavat päivällä olla jopa ihan kahdestaan :D
Jaaha, millainenhan heidän suhde mahtaa jo olla? Mitäs mieltä pojan vanhemmat? Vähän kinkkinen juttu, itse en suostuisi ja toivoisin että pojan vanhemmat myös pitäisivät samaa linjaa. Vai onko tytär heillä jo ollut yötä?